[orasi] Re: τυχαίο΄΄δεννομίζω..ΑυτόματοςτηλεφωνητήςΠεριφερειακήςΈνωσηςΚεντρικήςΜακεδονίαςτουΠΣΤστις 11/10/2010

  • From: "Anna Maria" <Anna_Maria_Foskolou@xxxxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 12 Oct 2010 23:31:10 +0300

ας ελπίσουμε κύριε κώστα πως οι πιθανότητες και το περιβάλλον να είναι υπέρ
μας.. γιατί η κοινή λογική μερικές φορές εθελοτυφλει...πολλές φορές μου
έχουν τύχει διάφορες συμπτώσεις χωρίς να είναι αναγκαίο πως θα υπάρχει παντα
θετικό ή πάντα αρνητικό αποτέλεσμα.. θα σας απαντήσω σχετικά με τις
συκεκριμένες συμπτώσεις μετά απο πε΄ρίπου τέσσερεις μήνες που θα ξέρουμε και
την απόφαση.. να είμαστε βέβαια καλά μέχρι τότε και θα αναλύσουμε το θέμα
όπως πρέπει περί πιθανοτήτων και συμπτ΄ωσεων... και απο την άλλη λένε κάθε
εμπόδιο για καλό,έτσι για να γίνεται πιο γλυκύς ο πόνος..