[orasi] Re: τυχαίο΄΄ δεννομίζω..ΑυτόματοςτηλεφωνητήςΠεριφερειακήςΈνωσηςΚεντρικήςΜακεδονίαςτουΠΣΤ στις 11/10/2010

  • From: "Anna Maria" <Anna_Maria_Foskolou@xxxxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 12 Oct 2010 14:52:05 +0300

αυτή είναι η φράση που μου ήρθε στο μυαλό,όταν έμαθα οτι στις 15 οκτωμβρίου
είναι η μέρα του λευκού μπαστουνιου.. και αυτό γιατί στις 15 του μηνός θα
γίνει το δικαστήριο που έχω ξεκινήσει ενανττίον του γιατρού που μου χορήγησε
τα φάρμακα που με οδήγησαν στο ζημιογόνο αποτέλεσμα... και λέω εγώ
τυχαίο΄΄΄δεν νομίζω...!!