[openyourmind] Re: [openyourmind] Re: [openyourmind] Re: [openyourmind] Re: [openyourmind] Re: [openyourmind] Re: [openyourmind] Re: i-Phone4s απο μια καθρα τεχνολογικη σελιδα.

  • From: Κούβαρης Κώστας <kostaskouv@xxxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 07 Oct 2011 10:15:52 +0300

Τέλος ζητω συγνώμη για της παραληψεις μερικων γραματων αλλα δεν εχω κοιμηθει ολο το βραδι παλευα κατι να φτιαξω στο pc και απο την αλλη δεν νομιζω οτι εχουμε να χωρισουμε τιποτα αντιθετως εχουμε να μοιραστουμε πολλα καλουδια την καλημερα μου. Χρυσελα.Την καλημέρα μου σε ολα τα παιδια εγω τώρα θα αξιωθω να παω για υπνο. με τα τρελλα πειραματα που μπλεκω με βρήκε το ξημέρωμα ας κλεισουμε αυτην την συζητηση εδω.Αν θελεις διευκρυνησεις ομως σε οποιοδηποτε θεμα μην διστασεις να με καλέσεις στο skype. Στις 7/10/2011 9:53 πμ, ο/η Κούβαρης Κώστας έγραψε:

Η τιμή που εκανε η συγκεκριμενη ετερια δεν υπαρχει Χρυσελα, αυτο το ξερουν πολυ καλα ολοι και με 23 τοις εκατο Φ.Π.Α με 4 συνθετικες φωνες, με ενα τρελλο αλγοριθμο προσδιορισμου ελληνικης γλωσσας, Αγγλικης και Greeklis, μιλαμ και για ενα πολυ πολυ μικρο αγοραστικο κοινο, που ξερεις οτι παιζει και αυτο πολυ μεγαλο ρολο. Μιλαμε την γλωσσα της αληθειας γιατι εγω δεν ειμαι ανθρωπος που μασαει τα λογια του, ουτε εχει λερωμενη την φωλια του. Βοηθησα και εγω οπως και μερικοι αλλοι φιλοι παρα πολυ καλοι γνωστες της τεχνολογιας, εντελως μα εντελως αφυλοκερδως και αυτο γιατι ειπαμε να προσφερουμε και εμεις κατι σε αυτην την νεα γενια, που το μονο που ξερει να κανει ειναι να κρινει, και οχι να δημιουργει.Επισης αν καθησεις και τα λογαριασεις, με της ελαχιστες αδειες που πουλησαν στην Ελλαδα, τοσα ατομα που δουλευουνγια να κατασκευαστει, δεν βγαζουν τιποτα γιατι το καναν?????θα σου πω για καθαρα διαφημηστικους λογους το ξερεις οτι δουλευουν με πολυ μεγαλες ετεριες πολλα site εχουν την Μαρια.Σε εμας στην κυριολεξια ειναι σαν δώρο. Τέλος δεν καταλαβαινω γιατι θυγεσε για την apple,που στο κατω κατω δεν εκρινα το προιον αλλα την τιμή ξεκαθαρα πραγματα.Στις 7/10/2011 9:09 πμ, ο/η Χρυσέλλα Λαγαρία έγραψε:
είσαι όμως και υπέρ της inoetics που καθόλου δωρεάν δεν είναι! καλή σου μέρα!

Robobraille:.html,word και text σε συνθετική φωνή Ή ΣΕ συντομογραφίες Braille.
Μετατροπή αρχείου σε συνθετική φωνή αποστολή ως συννημένο αρχείοπρος:
potspeech@xxxxxxxxxxxxxxx
Μετατροπή αρχείου σε συντομογραφίες braille αποστολή ως συννημένο αρχείοπρος:
potbraille@xxxxxxxxxxxxxxx
ΠΡΟΣΟΧΗ: Το όνομα του αρχείου θα πρέπει να είναιγραμμένο με λατινικούς χαρακτήρες και το θέμα του e-mail που θα στείλετε πρέπει να είναι κενό. Μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία θα σας επιστραφεί άμεσα ως συννημένο με την μορφή που έχετε επιλέξει.
Πηγή:
RoboBraille.org