[openyourmind] Re: [openyourmind] Re: [openyourmind] Re: ReRe: αγανάκτησα!

  • From: ANNA-MARIA FOSKOLOU <firefly.tinos@xxxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 07 Jun 2011 00:08:56 +0300

έχεις απόλυτο δίκιο πως δεν πρέπει να μένουμε μόνο στα λόγια και να περνάμε και στις πράξεις.. για αυτό το λόγο και έχω κάνει κάποιες κινήσεις με την βοήθεια ενός καλού μου φίλου..και ελπίζω να βγάλω άκρη.. δεν εχω επικοινωνήσει με τον βόλο αλλά απο οτι γνωρίζω εν έχουν δική τους εκπαιδεύτρια και πηγαίνει με απόσπαση απο την θεσσαλονίκη..θα δούμε τί πρόκειται να γίνει!είναι κάτι αναγκαίο,γιατί διαφορετικά με βλέπω να κυκλοφορώ με κράνος για να μην πέσω σε καμιά κολώνα!!χαχαχαχα Στις 6/6/2011 4:58 μμ, ο/η Χρυσέλλα Λαγαρία έγραψε:

τώρα είδα αυτό το mail συγγνώμη,είμαι μια χαρά! στην Αθήνα απολαμβάνουμε τις πρώτες καλοκαιρινές μέρες χωρίς βροχή και σύννεφα! απίστευτη η κατάσταση που μου περιγράφεις... τι να πω?? οι συνδικαλιστικοί μας φορείς και το ηλίθιο, τραγικό και ξεπερασμένο σύστημα τους!μία ένσταση έχω μόνο, έχεις πολύ, μα πάρα πολύ δίκιο σε όσα λες. θα έπρεπε να νοιάζονται εκείνη για μας και όχι να τρέχουμε εμείς να διεκδικούμε τα αυτονόητα... τι θα γίνει όμως? θα μείνουμε σε αυτό που θα έπρεπε?? ο Γκάντι έλεγε πως πρέπει να γίνουμε εμείς η αλλαγή που θέλουμε να δούμε στους άλλους... αυτό σκεφτόμουν χθες που ήμουν στο σύνταγμα στους αγανακτισμένους της Αθήνας... αφού λοιπόν δεν ενδιαφέρει εκείνους να συμβάλουν στην εκπαίδευση ανθρώπων ανεξάρτητων και αυτόνομωμ να νοιάξει εμάς μην περιμένεις να βρεις το δίκιο σου παρ'το στα χέρια σου... πρόκυται για τη δική σου ζωή και το δικό σου μέλλον... αυτοί που σου αρνούνται το να σου στείλουν την εκπαιδεύτρια κινούνται μόνοι τους. ηγαίνουν μόνοι στη δουλειά, στα μαγαζιά, στα ραντεβού, κάνουν ταξίδια μονοι τους.. εσύ?? ωραίες είναι οι λίστες με τις οποίες επικοινωνούμε αλλά τι νόημα ύπαρξης έχουν αν δεν μπορούν να βοηθήσουν σε μια τέτοια περίπτωση? με τους μάγνυτες στο Βόλο έχεις έρθει καθόλου σε επαφή? αν όχι καν'το και να δούμε αν μπορούμε να σκεφτούμε κάτι εμείς

Robobraille:.html,word και text σε συνθετική φωνή Ή ΣΕ συντομογραφίες Braille.
Μετατροπή αρχείου σε συνθετική φωνή αποστολή ως συννημένο αρχείοπρος:
potspeech@xxxxxxxxxxxxxxx
Μετατροπή αρχείου σε συντομογραφίες braille αποστολή ως συννημένο αρχείοπρος:
potbraille@xxxxxxxxxxxxxxx
ΠΡΟΣΟΧΗ: Το όνομα του αρχείου θα πρέπει να είναιγραμμένο με λατινικούς χαρακτήρες και το θέμα του e-mail που θα στείλετε πρέπει να είναι κενό. Μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία θα σας επιστραφεί άμεσα ως συννημένο με την μορφή που έχετε επιλέξει.
Πηγή:
RoboBraille.org