[openyourmind] Re: [openyourmind] Re: Τί γίνεται όταν κάποιος προσπαθήσει να εφαρμόσει τους κανόνες του Facebook στην πραγματική ζωή...

  • From: Χρυσέλλα Λαγαρία <xlag82@xxxxxxxxx>
  • To: <openyourmind@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 5 Jul 2011 03:09:51 +0300

καλησπέρα Άνναμαρία και σε όλους σας!
πέρσι τυχαία μπήκα σε μια ομάδα από τις διάφορες ας τις πούμε θεματικές που φτιάχνονται στο facebook με θέμα τον Ξιλούρη! τον αγαπώ ιδιαίτερα και δεν έχασα την ευκαιρία... λόγω των δημοσιεύσεων που έκανα μου έστειλε αίτημα φιλίας η διαχειρίστρια της ομάδας... δεν κάνω φίλους που δε γνωρίζω τη δέχτηκα όμως γιατί ήμουν πιο καινούρια τότε... ένα βράδυ που είχα βγει με την παρέα μου σε ένα πολύ γνωστό μαγαζί στην Αθήνα έτυχε να τρώει με τη δική της στο διπλανό... με είδε, ήρθε και μου μίλησε, κανονίσαμε να πάμε για καφέ και σήμερα είναι ένα ακόμα μέλλος της παρέας μου... σίγουρα δεν τυχαίνουν αυτά κάθε μέρα... σίγουρα υπάρχει πολύς κόσμος που αρέσκεται απλά να βλέπει τον αριθμό των φίλων του να μεγαλώνει... δεν κάνει όμως το ίδιο και ο κόσμος στο skype π.χ. που το χρησιμοποιούμε και εδώ? δεν μιλάμε με άτομα που δε γνωρίζουμε? μια φωνή είναι κάτι παραπάνω από το γραπτό λόγο και της φωτογραφίες του facebook? εμείς εδώ γινόμαστε φίλοι επειδή ήμαστε στην ομάδα του open your mind π.χ. έχει μεγάλη διαφορά?? γνώμη μου είναι πως όσο μόδα ήταν πριν 3-4 χρόνια η επικοινωνία μέσω σελίδων κοινωνικής δικτύωσης, άλλο τόσο μόδα είναι η χιουμοριστική ή όχι δαιμονοποίηση τους... το να κρυβόμαστε πίσω από μια οθόνη φτιάχνοντας έναν εικονικό κόσμο, ζώντας μέσα σ'αυτόν ξεχνοντας πως είναι η πραγματική ζωή είναι δυσλειτουργικό ήτε γίνεται απ'το facebook, το skype, το msn ήτε από οπουδήποτε... και είναι στο χέρι των ενηλίκων να το περιορίζουν στους εαυτούς τους και να επαγρυπνούν δίπλα στα παιδιά τους όταν αυτά υπάρχουν γενικά σε ότι αφορά την επικοινωνία που γίνεται μέσα από μια οθόνη, γιατί όπως και να το κάνουμε η οθόνη είναι κάτι σαν παραμορφωτικός φακός που μπορούμε να χειριστούμε κατά βούληση όποιο και να είναι το μέσο που θα μας βοηθήσει... καλό, πολύ ζεστό καλοκαιρινό βράδυ! OnLine, Επικοινωνία, με τούς openyourmind: skype:annamaria_firefly?call

Ο καιρός σήμερα:
http://penteli.meteo.gr/innoetics/dailyForecast.mp3 πηγή:meteo.gr

Robobraille:.html,word και text σε συνθετική φωνή Ή ΣΕ συντομογραφίες Braille.
Μετατροπή αρχείου σε συνθετική φωνή αποστολή ως συννημένο αρχείοπρος:
potspeech@xxxxxxxxxxxxxxx
Μετατροπή αρχείου σε συντομογραφίες braille αποστολή  ως συννημένο αρχείοπρος:
potbraille@xxxxxxxxxxxxxxx
ΠΡΟΣΟΧΗ: Το όνομα του αρχείου θα πρέπει να είναιγραμμένο με λατινικούς χαρακτήρες και το θέμα του e-mail που θα στείλετε πρέπει να
είναι κενό.
Μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία θα σας επιστραφεί άμεσα ως συννημένο με την μορφή που έχετε
επιλέξει.
Πηγή:
RoboBraille.org

Για να διαβάσετε πληροφορίες σχετικά με την openyourmind mailing list, λίστα συζήτησης μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, επισκεφτείτε τον παρακάτω σύνδεσμο:
//www.freelists.org/webpage/openyourmind

Η ηλεκτρονική διεύθυνση που θα λαμβάνετε και θα δημοσιεύετε τα e-mail σας στα μέλη της λίστας είναι η:
openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
Εάν επιθυμείτε να διαγραφείτε ,απλά στείλτε e-mail στην διεύθυνση:
openyourmind-request@xxxxxxxxxxxxx
γράφοντας στο θέμα την λέξη: unsubscribe
Το αρχείο της λίστας βρίσκετε στην παρακάτω διεύθυνση
//www.freelists.org/archive/openyourmind