[openyourmind] Re: [openyourmind] Re: Φουρνος που μιλαει για τους Τυφλους.

  • From: "Giorgos Symeonidis" <pontios22@xxxxxxxxx>
  • To: <openyourmind@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 15 May 2012 06:18:07 +0300

αστα να πάνε ολα μιλανε κουζινες, πληντήρια , ψυγεια οτι τέλοσ πάντο υπάρχη μέσα στο σπίτι. εγω λέω μηπος χαζέψουμε καμια ωρα οπος τα είπες και τα στηλημε απο κανενα μπαλκονη. Αντι να εχουμε ανθρωπους γυρωμας να μιλαμε με τα διαφορα ρομποτ. τελος παντον καλή η τεχνολογία σαν ιδέα μου αρεση αλα με μέτρο.

σας καλημερίζω απ την βροχερή Θεσ/νικη