[openyourmind] online μαθήματα ξένων γλωσσών!δηλώστε συμμετοχή!

  • From: ANNA-MARIA FOSKOLOU <firefly.tinos@xxxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 15 May 2013 23:55:45 +0300

 καλησπέρα σε όλους!!
ελπίζω να είστε όλοι τόσο καλά όσο και εγώ!!
σας έχω ευχάριστα νέα μιας και σήμερα διάβασα σε ένα απο τα newsletter πως μέσω της www.iphestus.gr σελίδας και σε συνεργασία με τους καθηγητές γίνονται διαδικτυακά μαθήματα μέσω skype ή hung over ξένων γλωσσών.. αγγλικά,γαλλικά,ιταλικά,ισπανικά,γερμανικά και πολλές άλλες γλώσσες είτε για προετοιμασία για κάποιο πτυχίο στην ανάλογη γλώσσα είτε ιατί απλά κάποιος μπορεί να θέλει να μάθει ξένες γλώσσες όπως είμαι και εγώ!! πάντα ήθελα να μάθω και θεωρω ως τέλεια ευκαιρία.. όποιος λοιπόν ενδιαφέρεται σχετικά ας δώσει σημείο ζωής για να οργανώσουμε το γκρουπάκι όσο περισσότερα άτομα τόσο το καλύτερο και απο θέμα τιμής .. μιας και απο ότι μου είπε τηλεφωνικά ο υπεύθυνος που το οργανώνει όλο αυτό εαν είναι ιδιαίτερο το μάθημα αντιστοιχεί σε 15 ευρώ ενώ εαν είναι γκρουπάκι των 6 με 7 ατόμων αυτομάτως πέφτει στα μόλις 4 ευρώ την ώρα!! αρκετά μεγάλη διαφορά!! όποιος ενδιαφέρεται ας με πάρει τηλέφωνο ή απλά ας στείλει απάντηση σε αυτό το μήνυμα.. καλό βράδυ!!

--
ΦΩΣΚΟΛΟΥ ΑΝΝΑ-ΜΑΡΙΑ
HOTEL AFRODITE TINOS

www.hotelafrodite-tinos.gr

like us on facebook www.facebook.com/HotelAfroditeTinos

WEB MULTIMEDIA BUY openyourmind  25  ΝΟΕΒΡΊΟΥ 2011.rar
http://dl.dropbox.com/u/7979681/WEB%20MULTIMEDIA%20BUY%20openyourmind%20%2025%20%20%CE%9D%CE%9F%CE%95%CE%92%CE%A1%CE%8A%CE%9F%CE%A5%202011.rar Για να διαβάσετε πληροφορίες σχετικά με την openyourmind mailing list, λίστα συζήτησης μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, επισκεφτείτε τον παρακάτω σύνδεσμο: