[openyourmind] «Δεν μπορώ να δω τα τουρκικά σίριαλ ούτε με περίστροφο»

  • From: Βασίλης Σιώτος <basiwt@xxxxxxxx>
  • To: "openyourmind@xxxxxxxxxxxxx" <openyourmind@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 24 Nov 2012 12:45:58 +0000 (GMT)

Ότι ο κόσμος έχει αυτό που του αξίζει πιστεύει η Τζόυς Ευείδη
Για τις επαγγελματικές προτάσεις που είχε δεχτεί κατά καιρούς, την ελληνική
τηλεόραση και τα τούρκικα σίριαλ μίλησε η Τζόυς Ευείδη λέγοντας πως δεν μπορεί
να τα παρακολουθήσει ούτε με περίστροφο»

«Είμαι επτά χρόνια εκτός τηλεόρασης. Δεν ήταν επιλογή μου. Οι προτάσεις που
δεχόμουν ήταν για κλωτσιές. Και μετά σταμάτησαν και οι προτάσεις. Τώρα είμαστε
στην αντίπερα όχθη. Δεν υπάρχει καν ελληνικό πρόγραμμα.

Μου λείπει να ακούσω ελληνικά στην τηλεόραση. Από όσο γνωρίζω τα τούρκικα
σίριαλ πάνε πολύ καλά. Άρα ο κόσμος έχει αυτό που του αξίζει. Εγώ δεν μπορώ να
τα δω ούτε με περίστροφο» τόνισε η ηθοποιός στο περιοδικό ΟΚ.