[openyourmind] Re: Επιστρέφουμε πιο δυναμικά απο ποτέ!!

  • From: ANNA-MARIA FOSKOLOU <firefly.tinos@xxxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 23 Nov 2012 19:24:42 +0200

καλησπέρα Πιλάρ,
σε όποιον αρέσουμε και για τους άλλους δεν θα μπορέσουμε.. αγαπημένο τραγούδι!! δεν με ανησυχεί το γεγονός, αν δεν είμαι αρεστή ,προτιμώ να είμαι οφέλιμη όπως λέει και ο Κώστας κι ας είναι δύσκολος δρόμος,δεν έχω να μοιράσω τίποτα και με κανέναν ο κάθε ένας επιλέγει το δρόμο του,εμεις είμαστε εδώ για να γίνουμε καλύτεροι και όχι να μένουμε στα παλιά..πατάμε γερά στα πόδια μας με τα εφόδια του παρελθόντος και βαδίζουμε μπροστά!! δεν υπάρχει λόγος να ασχολούμαστε με θέματα και πρόσωπα που μας αφήνουν αδιάφορους!! είναι δικαίωμα του κάθε ένα να λέει και να πράττει κατα βούληση! χωρίς εμπάθιες,ποτέ δεν μου άρεσαν αυτά και δεν πρόκειται νατα ενδυναμώσω..εμείς είμαστε μια παρέα που μοιράζεται γνώσεις και βιώματα,αυτό άλλωστε επιδιώκουμε εξ αρχής.. νομίζω πως όλοι έχουμε κουραστεί απο τα παλιά..
αρκετά έμεινα όμως σε αυτό το θέμα!!
καλές δημοσιεύσεις σου εύχομαι και όλα καλά,προχωράμε όλοι μαζί γιατί ως ομάδα μπορούμε να καταφέρουμε πολλά περισσότερα απο όσα ως μεμονομένα άτομα..!!ειδικά τώρα που οι καταστάσεις δυσκολεύουν και τα πάντα γύρω μας γκρεμίζωνται,ευκαιρία να δημιουργηθούν καινούρια θεμέλια,αρκεί βέβαια να το θέλουν όλοι..
καλό Σαββατοκύριακο σε όλους!!
φιλικά Αννα-Μαρεία
Στις 23/11/2012 1:12 μμ, ο/η Kourakou Pilar έγραψε:

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ OPENT!
    ΝΑ'ΜΑΙ ΚΙ ΕΓΩ, ΛΙΓΟ ΑΡΓΟΠΟΡΗΜΕΝΗ, ΑΛΛΑ  ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ.
    ΧΑΡΙΚΑ ΚΙ ΕΓΩ ΑΝΝΑ-ΜΑΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΙΣΤΡΟ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ ΣΟΥ ΜΥΝΗΜΑΤΟς.
    ΕΤΣΙ ΕΤΣΙ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΟΥ, ΝΑ ΠΕΡΝΟΥΜΕ ΚΙ ΕΜΕΙς ΤΑ ΠΑΝΩ ΜΑς ΜΕ ΚΑΤΙ
    ΤΕΤΟΙΑ.
    ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΕ ΤΟΝ ΚΩΣΤΑ, ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ΠΡΑΓΜΑ ΝΑ ΜΗΝ
    ΕΙΣΑΙ ΕΥΑΡΕΣΤΗ ΚΑΙ¨" ΚΑΛΗ" ΓΙ'ΑΥΤΟΥς ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΗΘΕΛαν, ΓΙΑ ΤΟΥΣ
    ΔΙΚΟΥς ΤΟΥς ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΛΟΓΟΥς.
    αλλα το συμαντικοτερο εντελη δεν ειναι αυτό, κατα την ταπιινη μου
    αποψη, αλλα πρωτα, να εισαι καλα εσύ με τον εαυτο σου, δευτερον,
    με αυτους που εχεις διαλεξει και αποδεχτει και τριτον, με αυτους
    που σε εχουν διαλεξει και σε εχουν αποδεχτει.
    αγαπιτοι φιλοι, θα προσπαθησω κι εγω να συγχρονιστω με την
    υπολοιπη παρεα και να συμμετεχω κι εγω, στις πολυ ενδιαφερουσες
    σηζητησεις και θεματα που ανεβαζετε, μιας κ'εγω βρησκω, ευχαριστη
    και ενδιαφερουσα αυτη την λιστα επικοινωνιας.
    να εχετε ενα καλο υπολοιπο μέρας, και
     άστα λα βιστα!!
    μαρια-πιλαρ