[openyourmind] κολυμπήθρα στην Τήνο!

  • From: anna-maria foskolou <firefly.tinos@xxxxxxxxx>
  • To: OPENYOURMIND@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 19 Apr 2012 12:46:31 +0300

μεγάλη μας τιμή δεν το συζητώ!! ναι είχα ξεχάσει να σας το πω,ήταν εδώ το Πάσχα τους είχε δει ο αδερφός μου την Με΄γαλη Παρασκευή στην εκκλησία!βέβαια!!αν θέλετε μπορώ να κάνω τον παπαράτσι και να σας έχω σε αποκλειστικότητα ;όλη την βάφτιση του μικρούλη!!χαχαχα

Τον Ιούνιο βαφτίζουν το γιο τους Λιάγκας-Σκορδά
Την Τήνο έχουν επιλέξει για τη βάφτιση του γιου τους ο Γιώργος Λιάγκας και η Φαίη Σκορδά, οι οποίοι ξέκλεψαν λίγο χρόνο και επισκέφτηκαν πρόσφατα το νησί για να οργανώσουν όλες τις λεπτομέρειες.

Σύμφωνα με πληροφορίες, το μυστήριο θα γίνει στις αρχές Ιουνίου στον Ιερό Ναό της Μεγαλόχαρης.

Η βάφτιση θα γίνει σε στενό οικογενειακό κύκλο, χωρίς τυμπανοκρουσίες και φωτογραφικά φλας. πηγή:newsbeast.gr