[openyourmind] τελευταία δημοσίευση

  • From: "Chrysella Lagaria" <xlag82@xxxxxxxxx>
  • To: <openyourmind@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 3 Feb 2012 00:44:06 +0200

καλησπέρα!

αυτή, είναι η τελευταία μου δημοσίευση στην open your mind...

θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους εσάς που
επικοινωνήσαμε-αλληλεπιδράσαμε μαζί, σας ευχαριστώ που διαβάζατε πράγματα που
δημοσίευα και είχατε πάντα ενδιαφέροντα σχόλια να κάνετε!

χάρηκα ειλικρινά πολύ που συνυπήρξα και διαδικτυακά με όσους ήδη γνώριζα, βλ.
Πιλάρ, Αιμιλία, Τατιάνα, Τάκη Αλεξάνδρα κ.τ.λ.π. και ακόμα περισσότερο με όσους
ήρθα σε επαφή για πρώτη φορά βλ. Κώστα, Ζωή Άναμαρία!

ένα μεγάλο ευχαριστώ στο Γιώργο που πρώτος μου μίλησε για τη λίστα, στον Κώστα
για τις συζητήσεις και τις καλοπροαίρετες κόντρες μας που χωρίς αυτή τη
ομάδαμάλλον δεν θα είχαμε την ευκαιρία να κάνουμε, και φυσικά ένα ευχαριστώ
στην Άναμαρία για τη φιλοξενία ενός περίπου χρόνου εδώ!

για όσους δεν τα έχετε και θέλετε οτιδήποτε να πούμε, με βρίσκετε στο:

xlag82@xxxxxxxxx

skype name:

chrysella.lag

msn: chrisellalag@xxxxxxxxxxxxxxx

εύχομαι τα καλύτερα για όλους σας και σίγουρα δεν θα χαθούμε!!! καλό βράδυ!!