[openyourmind] Re: Καλή χρονιά σε όλους!

  • From: ANNA-MARIA FOSKOLOU <firefly.tinos@xxxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 07 Jan 2012 18:04:37 +0200

καλησπέρα Αιμιλία! καλή χρονία και περαστικά σου ευχομαι!!οτι το καλύτερο,και μακάρι αυριο να είσαι μαζί μας γιατί ξέρω πως αυτό το θέμα θα σε ενδιαφέρει αρεκετά!! να είσαι καλά καλό Σαββατόβραδο! φιλάκια!θα τα πούμε!

Στις 7/1/2012 3:08 μμ, ο/η emily έγραψε:
Χαιρετώ όλη την παρέα της open your mind! Καλή χρονιά και σας έυχομαι το 2012 να σας φέρει ότι πραγματικά επιθυμήτε. Καλές ηταν και οι διακοπουλες για να ξεκουραστουμε αν κι εγω, όλη την περασμένη βδομάδα την περασα με βροχιτιδα που δεν με άφησε να χαρώ όσο θα ήθελα τις μέρες στην Ζάκυνθο, ομως τώρα επέστρεψα Αθήνα υγιής πια. Τελος χρόνια πολλά σε όποιον γιορτάζει ή εχει κάποιον που να γιορτάζειΣαββατόβραδο!