[openyourmind] Re: Νέο Μέλος- Ραντεβού στα Τυφλά

  • From: anna-maria foskolou <firefly.tinos@xxxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 03 Oct 2011 11:18:08 +0300

Καλημέρα Αλεξία!!
Είναι πολύ σημαντικό να έχουμε δίπλα μας ανθρώπους που αν και δεν έχουν κάποια οπτικήιδιαιτερότητα έχουν κοινωνικούς προβληματισμούς και θέλουν να προβάλλουν το κάτι διαφορετικό ή αν θες εναλλακτικό! Οταν θααναζητήσετε πληροφορίες για το Ραντεβού στα τυφλά θα δείτε πως εκπέμπουμε στο ίδιο μήκος κύμματος,και επιδιώκουμε τον ίδιο στόχο,την ανταλλαγή απόψεων και προβολήτης καθημερινότητας μας προς τα έξω.. Να εξηγήσουμε πως δεν είμαστε υπεράνθρωποι όταν ταξιδεύουμε μόνοι για παράδειγμα και πως απλά ανακαλύπτουμε καινούριους κώδικες για να έχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα...Για αυτό ακριβώς το λόγο και το openyourmind ολοένα και εξελίσσεται και περικλύει στην παρέα του και μέλη που δεν βλέπουν τον κόσμο διαφορετικά αλλά παρόλα αυτά νοιάζεται,σκέφτεται και έχουμε και έχουν να μάθουν πολλά... Γιατί καλώς ή κακώς έχει δημιουργηθεί απο τους προγενέστερους μια λαθεμένη κατ εμέ ιδιοσυγκρασία του τύπου εμείς κλειστοί στον δικό μας κόσμο με τα δικά μας προβλήματα και παλεύουμε για τις εκάστοτε επιδιώξεις,αυτό δεν είναι λάθος φυσικά γιατί όλοι παλεύουν για κάτι,το λάθος ίσως εντοπίζεται στον τρόπο με τον οποίο το επιδιώκουν...Εμείς ΌΜΩς είμαστε εδώ, εξελισσόμαστε,επεκτείνουμε τις γνωριμίες και τις φιλίες μας...Και αφού υπάρχει διάθεση ας ανοίξουμε τα μυαλά μας, και το ραντεβού στα τυφλά θα είναι παιχνιδάκι!!

Με εκτίμηση Αννα-ΜαρίαΣτις 3/10/2011 3:23 πμ, ο/η Alexia Kalaitzi έγραψε:
Καλησπέρα σε όλους,
Μπορώ να πω πως είμαι πολυ χαρούμενη που είμαι και εγώ πλέον μέλος αυτής της λίστας όπου μοιραζόμαστε νέα και τους προβληματισμούς μας. Θέλω να σας παρουσιάσω το blog που έχουμε δημιουργήσει εδώ και δύο μήνες με τυφλά παιδιά από τη Θεσσαλονίκη.
Η διεύθυνση είναι http://theblinddates.wordpress,com!
Το blog αποτελεί μια ομαδική δουλειά, και το περιεχόμενο του εστιάζεται προς το παρόν στην κοινότητα ατόμων με προβλήματα όρασης τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Κεντρική Μακεδονία. Είναι μια προσπάθεια να προβάλουμε προς τα έξω την κοινότητα μας και να αναδείξουμε τη δυναμική και τη θετική της ενέργεια. Η δημιουργία του blog έγινε στα πλαίσια ενός προγράμματος, με την ονομασία "Ραντεβού στα Τυφλά".
Σε λίγο θα είμαστε και στον αέρα μέσω διαδικτυακού ραδιοφώνου.
Περιμένουμε να μπείτε στο blog και να μας γράψετε τα σχόλια και τις εντυπώσεις σας και γιατί όχι και τα δικά σας άρθρα! Το όνομα μου είναι Αλεξία Καλαϊτζή και θα χαρώ να επικοινωνήσετε μαζί μου με οποιονδήποτε τρόπο!
Φιλικά
--
*
*

Department of Journalism and Mass Communication (Aristotle University of Thessaloniki)

*