[openyourmind] Re: Άκουσέ με!!

  • From: ANNA-MARIA FOSKOLOU <firefly.tinos@xxxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 28 Jun 2011 22:59:16 +0300

Σε πληροφορώ πως ήταν αυθόρμητο,τώρα αν εσύ θέλεις να κάνεις προετοιμασία πρίν στείλεις,βάλε και μιαγραβατούλα για να είναι και πιο επίσημο!χαχαχα... Ο Κώστας νομίζω πως είναι εδώ!!Μιάς και είναι εκείνος που ξεκίνησε την open your mind mailing list και τον ευχαριστώ που με στήριξε απο την αρχή και συνεχίζει να με στηρίζει μιας και πολλά απο τα άρθρα που έχω δημοσιεύσει στην λίστα είναι άρθρα που τα έχει μοιραστεί μαζί μου ,πόσο μάλλον τα κατα καιρούς διάφορα προγράμματα και αναβαθμίσεις!!! Είναι πραγματικά αστείρευτη πηγή πληροφοριών και πάντα μέσα σε όλα!!Να είναι καλά και του εύχομαι ότι το καλύτερο γιατί πραγματικά το αξίζει!!Δεν έχω συναντήσει άλλη φορά τόσο δοτικό άνθρωπο και να κάνει τόσα πράγματα για τους άλλους πραγματικά απο καρδιάς χωρίς να έχει κανένα κέρδος παρα μόνο την ηθική ικανοποίηση πως προσφέρει στους ανθρώπους που είναι γύρω του...Αυτα τα λίγα,θα μπορούσα να γράφω για πολύ ακόμα γιατί είναι ανεκτίμητης αξίας η βοήθεια που μου έχει προσφέρει...Να είναι καλά και του εύχομαι ότι το καλύτερο σε ότι κι αν κάνει...

Με εκτίμηση Φωσκόλου Αννα-Μαρία
Στις 28/6/2011 10:29 μμ, ο/η john maragos έγραψε:
Καλά από κείμενο τα διάβαζες?
χαχαχαχαχαχαχαχα

 kostas kouvaris must come back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ησε την λίστα και εκείνος που συνεχίζει ν