[openyourmind] Re: Υπάρχει και η Ελλάδα των Παραολυμπιακών

  • From: anna-maria foskolou <firefly.tinos@xxxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 27 Jun 2011 14:21:54 +0300

έχεις δίκιο εν μέρη κατ εμε, αλλά ας μην τα βλέπουμε όλα τόσο τραγικά,ας αφήσουμε και λίγο χώρο...Σίγουρα υπάρχει εκμετάλλευση και απο τους φορείςκαι απο τους διαφημιζόμενουςκαι όχι μόνο,σίγουρα χίλια δυο αλλά σκέψου και το πόσο όμορφα νιώθουνόλοι αυτοί οι αθλητές και αθλήτριες πουέχουν την ευκαιρία να συμμετέχουν σε κάτι τετοιο και την αναγνώριση που μπορεί να λάβουν ως επιβράβευση των προσπαθειών τους,ας μην τα βλέπουμε όλα τόσο κλειστά,ο αθλητισμός πάντα κατείχε υψηλές θέσεις στις ευεργετικές του ιδιότητες σε πολλούς τομεις της ζωής μας απο την πιο απλή ως την πιο σύνθετη μορφή του! Πάντως είσαι τυχερή που θα το δεις απο κοντά,θα περιμένουμε εντυπώσεις.. Στις 27/6/2011 2:03 μμ, ο/η Χρυσέλλα Λαγαρία έγραψε:

έχω φίλους εθελοντές και ίσως παρακολουθήσω κάτι... και αυτό για λόγους ενδιαφέροντος σε σχέση με το πως γίνονται και πιοι είναι οι κανονισμοί για τα άτομα με διανοητικές αναπηρίες σε διάφορα αθλήματα... γιατί κατα τα άλλα η τελετή έναρξης και μόνο έφτανε για να μη θέλω να δω τίποτα... είδα την πλήρη εκμετάλευση ανθρώπων και οικογενειών που αξίζουν πολύ καλύτερα πράγματα από τέτοιου είδους φιέστες! και μια και το θέμα του μηνύματος είχε τη λέξη παρολυμπιακοί αγώνες να σημειώσω ότι είναι κατά τη γνώμη μου απαράδεκτο να μην υπάρχουν πουθενά οι διανοητικές αναπηρίες στα προγράμματα των παρολυμπιάδων και όλοι οι άνθρωποι που υπάγονται σε αυτές να εξαρτόνται από αμφιβόλου ποιότητας φιλανθρωπίες...
αν πάω πάντως θα σας γράψω την εμπειρία μου!