[openyourmind] Re: Καλημέρα!!!

  • From: Κούβαρης Κωστας <kostaskouv@xxxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 02 Feb 2011 08:01:04 +0200

Συγνώμη σε όλους. Απο την βιασύνη μου απάντησ απο το e-mailτης διαχειριστικής ομάδας.Το διώρθωσα όλα καλά.Κώστας.Στις 2/2/2011 07:53 πμ, ο/η "Διαχειριστική.Ομαδα" έγραψε:

Καλημέρα.Εύχομαι και εγώ έστω και λίγο καθυστερημένα καλό μήνα σε όλους.Κατερίνα αν και δέν ανήκουν στης δικές μου προτιμήσεις τα 2 τραγούδια τα οποία μας έστειλες, ομολογώ οτι μού κάναν ιδιέτερη εντύπωση. Συνχαρητήρια για της επιλογές σου..Φαινετε θα μου αλλάξετε της μουσικές μου προτιμήσεις εσύ και η Ζωή. Χαιρετισμούς Κώστας.η2/2/2011 12:41 πμ, ο/η Cathy Tsiouma έγραψε:
http://www.youtube.com/watch?v=jxRjP16ofGs

Theme from the exceptional Roberto Benigni film "La Vita E Bella" , συνθέτης: Nicola Piovani.

Εδώ εκτέλεση από τον Μάριο Φραγκούλη.