[openyourmind] Ε. Παπαρίζου: Θα χορέψει Ζορμπά στο σουηδικό "Dancing"

  • From: Κούβαρης Κώστας <kostaskouv@xxxxxxxxx>
  • To: openyourmind <openyourmind@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 28 Mar 2012 08:31:41 +0300

Ε. Παπαρίζου: Θα χορέψει Ζορμπά στο σουηδικό "Dancing"

Πρώτη καταχώρηση: Τετάρτη, 28 Μαρτίου 2012, 00:50

Eλληνικό χρώμα θα έχει ο πρώτος χορός της Έλενας Παπαρίζου στο σουηδικό «Dancing»!Η τραγουδίστρια μίλησε σε σουηδικό κανάλι και αποκάλυψε πως θα τη δούμε να χορεύει λίγο από… Ζορμπά!«Θα υπάρχουν σίγουρα μερικά βήματα που θα έχουν ελληνικό χρώμα. Κάναμε τα βήματα του Ζορμπά, το ΟΠΑ, και άλλα τέτοια! Όλα δύσκολα αλλά πολύ όμορφα. Μείνετε συντονισμένοι! Εγώ θα κάνω τα ελληνικά μου βήματα κι εκείνος τα υπόλοιπα» είπε η Έλενα Παπαρίζου για τον παρτενέρ της.Πώς της φαίνεται η συμμετοχή της στο «Let’s Dance»;«Σημαίνει πάρα πολλά για μένα το Let’s Dance. Το γεγονός και μόνο ότι εδώ και 2-3 εβδομάδες κάνουμε πρόβες, είναι για μένα ένας νέος τρόπος ζωής. Ελπίζω να κρατήσει για πολύ καιρό, γιατί θέλω σίγουρα και μετά το τέλος του show να συνεχίσουμε να χορεύουμε ως ζευγάρι».Ακόμη αποκάλυψε πως τόσο πολύ της αρέσουν οι χορογραφίες, που σκέφτεται σοβαρά να τις «κλέψει» για τη δουλειά της!«Έχω πολλά να κλέψω από χορογραφίες για την δουλειά μου. Τα αντιγράφω ΟΛΑ! Τον έχω προειδοποιήσει τον David».Όσο για την νίκη σίγουρα θα την ήθελε…«Κανείς δεν μπαίνει σε ένα παιχνίδι για να μην κερδίσει. Όλοι θέλουν να κερδίσουν. Εγώ εύχομαι σε όλους καλή τύχη και να δουλέψουν σκληρά!»Αυτό που δεν θέλει με τίποτα είναι:«Να σπάσω κανένα πόδι! Αυτό δεν θα
είναι καλό!»Επιμέλεια: Μαργαρίτα Μπρίγκου

Τελευταία ενημέρωση: Τετάρτη, 28 Μαρτίου 2012, 00:53

Πηγή
zougla.gr

WEB MULTIMEDIA BUY openyourmind  25  ΝΟΕΒΡΊΟΥ 2011.rar
http://dl.dropbox.com/u/7979681/WEB%20MULTIMEDIA%20BUY%20openyourmind%20%2025%20%20%CE%9D%CE%9F%CE%95%CE%92%CE%A1%CE%8A%CE%9F%CE%A5%202011.rar Για να διαβάσετε πληροφορίες σχετικά με την openyourmind mailing list, λίστα συζήτησης μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, επισκεφτείτε τον παρακάτω σύνδεσμο: