[odegaard] RE: [odegaard] Re: [odegaard] Møde hos dansk ejendoms consult

  • From: Klaus Emborg <klaus_emborg@xxxxxxxxxxx>
  • To: ødegård <odegaard@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 23 Nov 2011 16:05:29 +0000

Hej alle,
Thor skal til Sverige hen over weekenden og har mulighed for at tage et smut
forbi den gamle skole i Skeen.
Hvordan passer det spekulanterne at mødes hjemme hos Thor og mig på mandag hen
ad eftermiddagen? Så kan vi snakke om de ødegårde der ligger på tegnebrættet
nu, med frisk update på Skeens tilstand. Jeg har muligvis også en ven der
hedder Morten, som gerne vil være med på projektet - tænker at invitere ham til
mødet.
Punkter til dagsorden:
- Billeder fra Skeen- Gennemgang af de tre gårde- Referat fra Dansk ejendoms
konsult (se vedhæftet dokument)- Planlægning af tur til sverige- tilføjelse af
Thor og Morten til mailinglisten
Jeg har også lavet en facebook gruppe for spekulant gruppen. Er ikke helt skarp
til hvordan det fungerer og hvordan man gør folk til admins og den slags, men
det må vi lige kigge på... lægger et dokument op med dagsorden - så kan alle gå
ind og redigere i det...
@ Carl - Med hensyn til nummer 2 synes jeg også at det er fedt at den ligger
lidt øde - med cykler deroppe er 7 km jo ikke meget, men det er selvfølgelig
meget nemmere at vurdere når vi har været oppe og se den.

KhKlaus