[odegaard] Re: [odegaard] Møde hos dansk ejendoms consult

  • From: Carl Hansmann <hansmannster@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: odegaard@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 21 Nov 2011 18:00:49 +0100

Hej Klaus/ alle

Ja, det var også dejligt at se jer på min fødslesdag. Skal vi ikke
prøve at holde møde om en genopstart af bolighajgruppen igen.
Skidegodt arbejde forresten, Klaus!

Jeg vil lige anmerke, til husene:

1) "Skolan" er meget fin!

2) "Billig landejendom" Den ligger virkelig langt fra alt væk. Både
den nærmeste sø og indkøbsmulighed ligger 7km væk. Det er for langt,
synes jeg.

3) "Landeryd" ser godt ud og betryggende med renoverede sager udenfor.
Det med toget er ligemeget og nice, at stationen er i nærheden (2km),
hvor der også er indkøbsmulighed. Man skal nok se på Österån, om man
kan bade i den (tror jeg ikke), men på nogle billeder (googlesøgning)
ser den ret flot ud. Der er også en sø i gåafstand, men man skl
undersøge, om man kan bade der.

Hilsen,

Carl