[odegaard] Re: forskelligt

  • From: Julie Vesterby Jakobsen <rumleshotter@xxxxxxxxxxx>
  • To: <odegaard@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 20 May 2010 10:01:15 +0200

Hej alle

Jeg synes det ser rigtig godt ud Carl.

Mht bil er mine forældre desværre i sommerhus den weekend, men hvis deres
planer ændres kan I godt låne den.

Har læst vedtægterne igennem og glæder mig til at tale med Jer om dem.

(Carl, har du forresten hørt fra Lucia?)

Vi ses!

KH

Julie

Date: Wed, 19 May 2010 10:44:38 +0200
Subject: [odegaard] forskelligt
From: hansmannster@xxxxxxxxxxxxxx
To: odegaard@xxxxxxxxxxxxx

Hej alle
jeg har lige sendt jer de andres vedtagter, som vi så kan diskutere lidt på
mødet d. 19 juni. Kast gerne et blik på dem inden, så er dette punkt hurtigere
overstået :)

Desuden ser det sådan ud, at vi godt kan bruge deres ødegård weekenden 11.-13.
juni. Jeg afventer det endelige grønne lys, men indtil videre har mange af dem
sagt ja.

Jeg har lige prøvet at regne lidt på 7 personer (kommer du med, Jesper???):
Og så kommer der transportspørgsmålet: jeg har indhentet et tilbud fra
"Solibussen" - en Rugbrødsvogn med plads til op til 10 personer: 2500 kr inkl
moms. plus 460kr bro tur/retur plus 650kr benzin (regnet med 450 km alt i alt)
Total: 3.800 kr - 540kr p.P.
2 privatlånte personbiler ville koste: 920kr bro tur/retur, 750kr benzin
(afhængig af biltype). Total: 1.700 kr - 240kr p.P.
Skal vi ikke prøve at låne biler? Kan folk skrive det ud her, så snart de ved,
at man kunne få en bil den weekend?

Hvordan går det forresten ved aftale-booking-fronten? Har vi fået de første
rundvisningeraftaler til ødegårde i Sverige?

CU

/Carl