[odegaard] forskelligt

  • From: Carl Hansmann <hansmannster@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: odegaard@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 19 May 2010 10:44:38 +0200

Hej alle
jeg har lige sendt jer de andres vedtagter, som vi så kan diskutere lidt på
mødet d. 19 juni. Kast gerne et blik på dem inden, så er dette punkt
hurtigere overstået :)

Desuden ser det sådan ud, at vi godt kan bruge deres ødegård weekenden
11.-13. juni. Jeg afventer det endelige grønne lys, men indtil videre har
mange af dem sagt ja.

Jeg har lige prøvet at regne lidt på 7 personer (kommer du med, Jesper???):
Og så kommer der transportspørgsmålet: jeg har indhentet et tilbud fra
"Solibussen" - en Rugbrødsvogn med plads til op til 10 personer: 2500 kr
inkl moms. plus 460kr bro tur/retur plus 650kr benzin (regnet med 450 km alt
i alt) Total: 3.800 kr - 540kr p.P.
2 privatlånte personbiler ville koste: 920kr bro tur/retur, 750kr benzin
(afhængig af biltype). Total: 1.700 kr - 240kr p.P.
Skal vi ikke prøve at låne biler? Kan folk skrive det ud her, så snart de
ved, at man kunne få en bil den weekend?

Hvordan går det forresten ved aftale-booking-fronten? Har vi fået de første
rundvisningeraftaler til ødegårde i Sverige?

CU

/Carl