[neveh-l] משולחן ראש האולפנה: לקראת יום ההיערכות בשבוע הבא ועוד כמה עניינים

  • From: רונן בן-דוד <ronenbd@xxxxxxxxx>
  • To: <neveh-l@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 15 Jul 2012 10:30:07 +0300

צוות יקר

ברכה ושלום

מקווה שאתם מצליחים, כל אחד בדרכו וכל אחת בדרכה, לאגור כוחות ולנצל את ימי הקיץ החמים לקצת מנוחה

כזכור, ניפגש בשבוע הבא ליום היערכות כללי לצוות לקראת שנת הלימודים תשע"ג

מיותר לציין שהנוכחות ביום זה היא חובה

כל מי שיש לו/ה בעיה נקודתית מוזמן ליצור אתי קשר מיידית

ביום זה נסקור כמה סוגיות חינוכיות מהותיות בעולמה של נווה חנה, ונעסוק במיקוד אתגרים לקראת שנת הלימודים הבאה

עד אז, כלומר: במהלך השבוע ויומיים הקרובים, אני מבקש מכל אחד ואחת:

א.

לבדוק שיש לכם סיליבוס מסודר לשיעורים אותם תלמדו בשנת הלימודים הקרובה

למכתב הזה מצורפת דוגמה של סיליבוס שאני מבקש שכל במקצועות יעבדו לפי פורמט זה

ב.

לבדוק שהסיליבוס עלה לאתר. ראובן ישמח לסייע לכם בכך במייל reuw@xxxxxxxxxxx

ג.

לכל המורים שמגישים לבגרות:

להוסיף לצד הסיליבוס גם את הדרך בה אתם קובעים את הבסיס לציון המגן

למשל: כל בחינה: 10%, מתכונת: 50%, השתתפות והכנת ש"ב: 20%

כך. פשוט, בסיסי ונהיר

ד.

אם יש לכם הרבה דפי צילום במהלך השנה:

אנא ארגנו אותם כעת והעבירו במרוכז לחני במזכירות

היא תשמח להכין חוברות מקורות

וכך ישמחו גם הבנות, האחראים על הניקיון, כל מי שיש לו מצפון ביחס להרבה דפים שמסתובבים סתם

ובצד כל אלה: כל עצי השדה ימחאו כף

ה.

למייל הזה מצורף דף של הגדרת תפקיד המורה המקצועי באולפנה וכן נוהלים של מבחנים וכדומה

אנא, עוד לפני יום ההיערכות: קראו והפנימו ואם יש שאלות שאלו נא

אנשים טובים

כמעט ואין שינוי בצוות האולפנה לקראת שנת הלימודים הבאה

זה מסמל ביטחון ויציבות, ובה בעת מאפשר גם התקדמות ללא צורך "להתחיל מבראשית"

אני מבקש מכל אחד ואחת לקחת אחריות, בראש ובראשונה על תחומו, ולהכין את שנת הלימודים הבאה באופן המיטבי

ממליץ לכל מי שמלמד את אותו המקצוע (וזה רוב מוחלט של הצוות) לחשוב על התחדשות והתרעננות בתכנים ובמהות

בשנה הבאה חוזרת האולפנה לגודלה המקורי:

2 כיתות בשכבה ועוד מקדמת בכיתה ט'

זה זמן מצוין עבור כולנו להתחדש, להתחדד ולהתרענן

על כל זה נדבר בע"ה במסגרת יום ההיערכות, אך האחריות המוטלת על כל אחד משמעותית אף היא

שנת הלימודים תשע"ג תיפתח בעזרת השם בכל הארץ

ביום שני ט' באלול (27 באוגוסט)

בכוונתנו לקיים ביום זה מערכת (כמעט) רגילה,

אז נא היערכותכם לענין זה

יישר כוח לאבי היקר, אשר עמל רבות והוציא השנה מערכת שעות שהביאה בחשבון (כמעט) את כל בקשות השיבוץ של הצוות, מוקדם מהרגיל

כל טוב

ובבנין ציון וירושלים ננוחם,

הרב רונן

סדר יום ההיערכות:

8:30

התכנסות בחדר ההתכנסות

קפה ועוגה

דבר תורה לקראת תשעה באב - הרב רונן

8:50

הרב רונן:

דרכה החינוכית של נווה חנה

ותפקידו וחובותיו של המורה המקצועי בהקשר זה

דגשים לעבודה לקראת שנה"ל הקרובה

10:10

רבקי ישראלי - מנהלת חינוכית:

היבטים חינוכיים בתפקידו של המורה המקצועי

11:15

הפסקה כולל כיבוד

11:35

ראובן ורבר, אחראי מיחשוב ותקשוב:

חידושים לקראת שנה הבאה

11:45

הרב נחמיה:

חידוד הפן הדתי באולפנה

חלומות, מעשים ודגשים לפעולה

12:30

אבי מלכיאלי

דגשים שונים בעבודה השוטפת

13:45 עד 15:00

עבודה מול רכזים  (תנ"ך, תורה שבעל פה, מתמטיקה, אנגלית, היסטוריה, ספרות)

סיום משוער: 15:00

Walla! Mail - Get your free unlimited mail today