[neveh-l] משולחן ראש האולפנה - כמה עניינים חשובים

  • From: רונן בן-דוד <ronenbd@xxxxxxxxx>
  • To: <neveh-l@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 17 Mar 2012 21:23:39 +0200

צוות יקר

ברכה ושלום ושבוע טוב

בימים ימי בין לבין. פורים, על כל מעלותיו וסגולותיו כבר מאחרינו, ואנו מתחילים את היישורת האחרונה של שנת הלימודים תשע"ב. יישר כוח לצוות החינוכי שהוביל פורים מושקע ורציני בעוצמה גדולה. יישר כוח גם לצוות הרחב על הסבלנות (בדרך כלל...) אל מול ביטולי שעות לימודים רבות.

כמי שמודר על רקע מגדר מרבים מאירועי הפורים, אני יכול להעיד על התרוממות רוח של ממש במסיבה שנערכה בליל פורים, לאחר קריאת המגילה המסורתית באולפנה (יישר כוח לתמר ברוק על הובלת הקריאה והנחיית הקוראות). פעמים שאין אנו רואים את התמונה השלימה של מה שקורה באולפנה. ובכל זאת. חשוב לי ליידע אתכם שהורים רבים התקשרו ושלחו מיילים מלאי תודה על שבועיים מעולים שהיה בהם הרבה מעבר ללימודים. זה התחיל בטיול שנתי מצוין, שהצטיין השנה בעיקר בריבוי אנשי צוות מקצועי שהצטרפו לחלקים ממנו (ובזה בע"ה נפתחה מסורת שתחייב את כל הצוות המקצועי בעתיד), המשיך במבצעים, בהתנדבות, בשבת זכור שבוטלה בשל מזג האוויר ובמקומה קיימו בנות יא מבצע מיוחד ביום ראשון (אתם מוזמנים להיכנס ליו-טיוב ולהקיש בחיפוש "שבת זכור ביום ראשון"), מבצע שוק צדקה של ט, הצגה של יב, קריאת מגילה ומסיבת פורים.

אשרינו שכאלה אנחנו ואלה הן בנותינו.

בצד זה, הפקת לקחים בע"ה התקיימה כבר ברמה הראשונית, וכל מי שרוצה להוסיף משלו מוזמן להעביר לאחד מאנשי ההנהלה במייל.

היערכות לשנה הבאה:

בע"ה אני מקווה להתחיל שיחות עם הצוות המקצועי בשבוע הבא ולהמשיך מיד לאחר פסח.

בימים הקרובים אשלח לכם במייל דף משוב, שאני מבקש שתמלאו בכתב יד ואתו תגיעו לפגישות ההיערכות לקראת שנה הבאה.

חשוב לדעת:

הימים ימי הידוק החגורה. כחבר בוועדה מטעם הכנסת הבודקת את סוגיית גובה שכר הלימוד במוסדות התיכוניים הדתיים, אני יכול להעיד על מגמות אלה מבפנים. בהזדמנות, כשיוצגו מסקנות ראשוניות, אתאר את הדברים ביתר הרחבה.

חשוב לדעת שגם אצלנו אנו חייבים להצטמצם בכמה תחומים.

ביניהם גם בתחום של שעות הוראה.

עם אלה מכם שהדברים רלוונטיים, אדבר בארבע עיניים בפגישות ההכנה בלשנה הבאה.

תאריכים חשובים שאני מבקש לעדכן ביומנים:

ערב ההורים שהיה אמור להתקיים ביום שני ג' בניסן נדחה. המועד החדש שלו: ח' באייר.

סיבת הדחייה: בערב זה יתקיים ערב בבית אבי-חי לרגל צאת ספרו של הרב ריסקין "ציוני דרך".

הערב אינו אספת הורים אלא מפגש משותף בסוגיות חינוכיות.

פרטים ותוכן של ערב זה יתפרסמו בע"ה בהקדם.

ישיבות מורים:

ראשית, נא דאגו לעדכוני סטוד-נט באופן מיידי

מדובר בכלי העבודה החשוב שלנו לפגישות המקדימות את ישיבות המורים

מורים המגישים לבגרות: במקרים בהם יש לכם חשש לגבי בנות מסוימות, נא דאגו ליידע מחנכות כולל אמירה של מה עשיתם ומה אתם מצפים מהמחנכת לעשות בעניין

כיתות יא:

יום רביעי ה' בניסן

19:00 יא1

20:00 יא2

כיתות י:

יום ראשון כג בניסן

19:00 י1

20:00 י2

21:00 י3

כיתות ט:

יום שלישי כה בניסן

19:00 ט1

20:00 ט2

אספת הורים:

יום ראשון ל' בניסן לכיתות ט-יא

נוכחות מורים מקצועיים חובה משעה 19:00 עד 22:00

תאריכים אחרים:

יט בסיוון, שבת פרשת "בהעלותך":

שבת סיום אתר"ג

כו בסיוון, פרשת שלח-לך:

שבת סיום של כל האולפנה כולל יב

יום שני כו בסיוון:

מעמד סיום של האולפנה (פנימי, לא של בוגרות יב)

כל המורים המקצועיים מוזמנים

פרטים יישלחו בהמשך לגבי לוחות הזמנים

יום רביעי ל' בסיוון:

סיום שנת הלימודים

חלוקת תעודות ט-יא

בערב: מסיבת סיום ופרידה מבוגרות יב, בחצר האולפנה

יום חמישי א' בתמוז:

סדנת סיום של הצוות החינוכי (סדנת יום ג') בשעה 9:00 עד 11:30 בבוקר

יום שני ה' בתמוז:

בבוקר: סדנת פתיחה של הצוות החינוכי (סדנת יום ג')

משעה 8:30 עד 13:00

בערב: סיור וסיום שנת הלימודים תשע"ב לכלל המורים

פרטים מדוייקים יישלחו בהמשך

יום שלישי ו' בתמוז:

יום היערכות של כלל צוות האולפנה בשנת תשע"ג (צוות חינוכי, מקצועי וכו')

משעה 8:30 עד 13:30

יום שלישי ה' באב:

יום היערכות נוסף של כלל צוות האולפנה בשנת תשע"ג (צוות חינוכי, מקצועי וכו')

משעה 8:30 עד 13:30

יום ראשון ח' באלול:

סדנת צוות חינוכי בבוקר

יום שני ט' באלול:

יום פתיחת שנת הלימודים תשע"ג בע"ה

בשורות טובות, ישועות ונחמות ובהצלחה בכל לכולנו,

הרב רונן

Walla! Mail - Get your free unlimited mail today