[neveh-l] לקראת שיח המורים ועוד כמה דברים

  • From: נחמיה קרקובר <ndkrakover@xxxxxxxxx>
  • To: neveh-l@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 24 Jan 2011 21:25:47 +0200

צוות יקר שלום וברכה,
חלפה המחצית ואני מקווה שכולם עברו אותה בטוב ובשלום.
*
*
*שיח מורים-* כפי שפורסם, קבענו ערב שבו יתקיים שיח מורים, מטרת הערב היא
להחליף דעות מתוך נקודת הנחה שהמורים המקצועיים הם חלק בלתי נפרד מהצוות
החינוכי של האולפנה ודעתם חשובה ומפרה מאוד, אני מקווה שזה יהיה מפגש ראשון
מתוך סדרה שבה נחשוב במשותף על בית החינוך שבו אנחנו שותפים..
הנושא שבו יעסוק השיח *ביום א' הקרוב, כ"ה שבט ב20:00 *בח. התכנסות.
נושא הערב יהיה* 'מפנימים ו/או מחצינים- שיח על צניעות פנימית וחיצונית'*
הנושא והמטענים שהוא טומן בחובו ידועים, והמצב דורש דיון מעמיק. אני אמנם אוביל
את הדיון אבל אני מבקש שכולכן/ם תבואו עם *מחשבות עקרוניות ומעשיות* ובעיקר עם
רצון לשיח גלוי וראש פתוח.
כדי שנוכל להערך, מי שלא יכול להגיע נא לשלוח לי מייל חוזר. כמו"כ למי שיש
מחשבות מקדימות לשיח, אשמח לשמוע.

אני מבקש לשתף אתכם בעוד מספר תהליכים באולפנה:
א *הועדה המייעצת- *גוף נבחר של נציגות מכל שכבות האולפנה שתפקידם יהיה לשבת
באופן קבוע ולדון בנושאי מהות שאותם אנחנו רוצים לקדם, וגם להוות גשר בין הצוות
וההנהלה לבנות, הרציונל הוא שככל שהשיתוף והשקיפות גדולים יותר כך האוירה
ושיתוף הפעולה עמוקים יותר. בסופו של דבר הבנות הן המוקד של המקום ונכון לשמוע
את דעתם ואשר על לבם [מצורפים הסיכומים של הישיבות הראשונות]. אני מנהל את
הועדה, ובכל בקשה או נושא אשמח שתפנו אלי, כמו כן בנוגע להשתתפות שלכם בדיונים.

ג. כפי ששמתם לב בשבועות האחרונים לא שלחתי 'דברי שחרית', ב"ה נוהל הבוקר השתפר
באופן משמעותי- פחות איחורים, תפילות מסודרות [ניתן לראות בבירור באיזה כיתות
המורים מקפידים על הנוהל], וע"כ המהלך מוצה. אמנם המצב השתפר גם בזכות מזג
האויר הקר שמכניס את הבנות פנימה או לפחות למזגנים, אבל יישר כח לכל המתאמצים
וחיזוק להמשיך הלאה, תחילת יום מוסדר הוא המפתח ליום מלא ומיושב.

כל טוב
נחמיה