[neveh-l] משולחן ראש האולפנה

  • From: רונן בן-דוד <ronenbd@xxxxxxxxx>
  • To: <neveh-l@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 18 Dec 2010 18:28:08 +0200

שבוע טוב לכולם

מצ"ב העדכון ששלחתי ביום ששי להורי הבנות.

מזכיר לכולנו, כי ביום שני בעוד עשרה ימים, כ' בטבת (27 בדצמבר) תתקיים אספת הורים.

נוכחות כל המורים המקצועיים חובה משעה 19:00 עד 22:00

מי שיכול להישאר יותר מכך או להגיע לפני כן (יהיו כאן הורים עוד לפני השעה שש) תבוא עליו הברכה.

השבוע התחלתי בסבב שיחות עם כל המורים המקצועיים.

שיחות אלה חשובות לי מאוד, בעיקר בהשלמת מידע וביכולת לשלי אמוד בצורה רחבה יותר את הנעשה באולפנה, מבחינה לימודית ומעבר לכך.

מבקש לשתף פעולה עם חני בקביעת לו"ז לשיחות אלה.

אני מנסה ככל יכולתי לפנות זמן גם בהקשרים לא קלים, בימים של היערכות לקראת שנת הלימודים הבאה ועוד אתגרים משמעותיים שהאולפנה ניצבת בפניהם.

זה גם זמן מצוין מבחינתכם להעלות כל מחשבה ורצון שעל לבכם.

נשתמע בטוב,

הרב רונן

Walla! Mail - Get your free unlimited mail today