[neveh-l] דברי שחרית ועוד...

  • From: נחמיה קרקובר <ndkrakover@xxxxxxxxx>
  • To: neveh-l@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 26 Oct 2010 16:43:57 +0200

שלום לכולם,
א. מצורפים דברי שחרית לימים הקרובים, ובהזדמנות זו יישר כח לכל המורים שעושים
מאמץ להגיע ולהתחיל בזמן את התפילה, זה ניכר מאוד במסדרונות, הגעה בזמן [8],
כניסה מסודרת לכיתות- זו התחלה טובה לכל היום.
ב. בימים אלו עוברות בנות עם שאלון על עברכם/ן בתנועת הנוער, תודה על שיתוף
הפעולה, ונשמח עדיין לחומרים/ תמונות לקראת הדוכן שיעמוד בשבוע הבא.
ג. רעיון שמתחיל להתגלגל הוא 'מעגל תלמידות' [נציגה מכל כיתה], שידון באופן
תקופתי על נושאים שונים שבהם חשוב לנו לשמוע ולהתחשב בדעתן, אשמח לשמוע מכם
רעיונות על דרכי ביצוע וכן נושאים שכדאי לעלות במעגל הזה.
ד. אני מתכוון לפנות אליכם בתקופה הקרובה כדי למצוא נקודות השקה שלי עם התחומים
ההוראה שלכם, ולבדוק היכן נוכל להצליב נושאים ולהעשיר את במקצועות שלכם בפנים
נוספות. לדוג' בשבוע הבא ביום עיון בהסטוריה בנושא האנטישמיות תהיה גם התייחסות
לנושא 'סגולה מול גזענות' וכדו', אשמח לשמוע רעיונות/ תגובות גם לפני שנפגש
באופן מסודר.
כל טוב
נחמיה