[neveh-l] לכל הצוות ברכה ושלום ו'אחרי החגים' שמח

  • From: רונן בן-דוד <ronenbd@xxxxxxxxx>
  • To: <neveh-l@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 8 Oct 2010 10:02:12 +0200

ברכה ושלום

ב"ה מסתיים השבוע הרציף הראשון של שנת הלימודים בטוב.

בע"ה שנזכה להמשיך כך.

כמה עניינים של כניסה לשגרה:

1. הקפדה על תחילת תפילה בזמן:

ב"ה התחילה השנה בטוב בס"ה בסוגיה זו.

הרב נחמיה שלח כבר כמה מיילים והציע מתווה מעשי לתחילת התפילה.

אני מבקש שוב, נא להגיע בזמן לתחילת השיעור הראשון ולדאוג לתחילת תפילה, נא לא לאפשר לבנות להיכנס באיחור ונא להקפיד על כל זה בקביעות.

צילומים, נא להעביר למזכירות מראש ולא לנצל את זמן התפילה לכך.

1. חולצות אחידות: התחושה הכללית היא של רצינות.

נא לא להרפות גם בשגרה.

תלמידה ללא חולצה אחידה הולכת הביתה וצריכה לעבור קודם דרך המזכירות.

3. הקפדה על נוכחות ורישום נוכחות:

כפי שהסברתי בתחילת השנה, אני מבקש לעדכן באופן קפדני הן את היומנים שלכם והן את הסטוד-נט בנוכחות הבנות.

מצופה מכל מורה שיעדכן את הנתונים בסטוד-נט בסוף כל שבוע.

חני תשמח לסייע בכך.

עד כה היו כמה בעיות של התוכנה אבל ב"ה הן הסתדרו.

אז אנא, להתחיל לעדכן.

כמו כן, מעבר להסבר העקרוני שניתן לבנות בעניין 20%, חשוב שכל מורה ידאג הן להסביר זאת בכיתתו ובעיקר להקפיד על כך.

4. מכונת הצילום:

מדהים כמה יכול מכשיר אחד ליצור מערכות רגשיות שלמות (לחץ, כעס, שמחה, יאוש וכד') אצל כולנו.

המכונה הוחלפה באחרת, אשר אמורה לתת מענה טוב יותר.

לאחר כמה תקלות של התחלה, אני תקווה שהכל יזרום יותר בקלות.

עם זאת, אני שב ומבקש, שתדאגו להעביר צילומים מראש.

עדיף ליצור חוברות של מקורות, מה שיגרום לכך שפחות ניירת תתבזבז ו/או תלך לאיבוד.

המזכירות (ומסתבר שגם המכונה...) מעדיפות זאת לאין ערוך.

ובמקביל לכל אלה:

בימים אלה נמצאים שני המסעות של כיתה י"ב בעיצומם.

בנות המסע בארץ, בהובלת ברכה שטרן ובהשתתפות הרב נחמיה, חני ובחלק מהזמן אף הרב רפי, עוברות תהליך משמעותי במסע מהצפון לדרום. השנה יצאו למסע כעשרים בנות (מספר גדול מבעבר).

על תכניו נשמע, בע"ה, בשבוע הבא.

בנות המסע לפולין יצאו עם רבקי ועם מחנכות הכיתות יהודית לדרר ומיכל קורניץ
.

הרב אריה הנדלר, המוביל את המסע, טורח לשלוח מדי לילה מייל שמעדכן את ההורים בנעשה במסע.

הקובץ המצורף למכתב שלי הוא אחד המיילים האלה. את הקובץ של השיר שהוא צירף, אשלח בנפרד, בשל גודלו.

'טעימה' קטנה של מה שקורה במסע. הצוות מדווח שהמסע מאוד משמעותי.

שיהיה לכולנו חודש טוב ובהצלחה רבה בכל,

שבת שלום,

הרב רונן