[neveh-l] היום הלאומי לאנטרנט בטוח

  • From: reuw <reuw@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: צוות חינוכי נווה חנה <neveh-tech@xxxxxxxxxxxxx>, צוות כללי נווה חנה <neveh-l@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 14 Mar 2007 10:38:55 +0200

לכבוד צוות נווה חנה שלומות,
ביום ב' הקרוב מערכת החינוך בישראל וגורמים נוספים מקיימים פעילות בנושא היום
הלאומי לאינטרט בטוח.
האינטרנט כידוע הוא מקום המאפשר לבני האדם להרחיב דעת, לקיים קשרים, לפרסם מידע,
ללמוד תורה ועוד ועוד.
אך הוא יכול גם להיות מקום אפל, חוטא ומחטיא - מסית ומדיח.
בתור מחנכים אסור לנו להתעלם מהמקום הזה התופס מקום רחב ביותר בחיי צעירינו.
אני מצרף כאן מאמר שכתב יונה גודמן ממכללת אורות בגליון "בעין חינוכית" מלפני שנה.
(אגב, מי שמעונין להיות מנוי על פרסום זה יוכל לקבלו על ידי מילוי ההוראות בתחתית
הדף המצורף.)
כנ"ל אני מצרף פינה שכתב הרב יובל שרלו על היחס לאינטרנט. מקווה שנעשה שימוש
בחומרים עם התלמידות.
מי שמעונין לקבל מצגת  שהופק לשם היום הזה המציג חלק מהבעיות שישנן באינטרנט ואיך
להתמודד אתן יוכל לבקשה ואני אשלח בדואל חוזר.
ראובן

Reuven Werber
Ed Tech Coordinator
Neveh Channah HS - Gush Etzion, Israel
www.nevnet.etzion.k12.il
National Instructor - International Collaborative Literature Project -
http://www.education.gov.il/ipncl