[nejlepsi.hvezdy] Re: [nejlepsi.hvezdy] ZKOUŠKA

  • From: OtakarDurnik <OtakarDurnik@xxxxxxxxx>
  • To: <nejlepsi.hvezdy@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 05 Sep 2013 16:18:11 +0200 (CEST)

/ : Výborně : /
Provedu " Šééfová " -  jenom to malinko opravím  na 13. 9.... :-o ( na
rozcvičce mě to šak  vrátíš...);-)

budem tam , aj sa budeme těšit..., možná aj s jedním novým párem...

                                  Durníci

"

Ahojte,

13.8.2013 ve 20h oblečení v nácvičném na sále. Nikoliv před školou.

Bude rozcvička a něco potancujeme.

Přiznám se, že Doodle moc neovládám, neumím to aktualizovat. Poslední datum
mám 30.8. Takže poprosím jestli mi může někdo v pátek osobně vysvětlit jak
se s tím pracuje(přidávání lidí a termínů) a jaké potřebuju hesla.

Děkuji moc. Těším se na vás.

Míša

> Od: matuskajar <matuskajar@xxxxxxxxx>
> Komu: <nejlepsi.hvezdy@xxxxxxxxxxxxx>
> Datum: 04.09.2013 21:19
> Předmět: [nejlepsi.hvezdy] Re: [nejlepsi.hvezdy] Re: [nejlepsi.hvezdy]
ZKOUŠKA

Ahoj všem, plně potvrzuji a mé plánování bylo tom u přizpůsobeno. 13.9.

Ale navrhuji pokračovat jak začal Jirka přes Doodle a Míša jako "vedoucí"
bude potvrzovat, kdy bude zkouška alespoň 24h dopředu. Už mě nebaví čekat v
Zarazicách na termínu, kde potvrdilo účast min 6 lidí (nejen jednou) a
nakonec nikdo - ani kamarád na pivo, natož tak nejaká cérka:-)

Těším se....

Jarek

Od: misa.frydkova@xxxxxxxxxx
Datum: 3. 9. 2013
Předmět: [nejlepsi.hvezdy] ZKOUŠKA

"Ahojte,

 tak se nám zase upravil režim po prázdninách.

 Navrhuji zkoušky:
6.9.2013
nebo
20.9.2013

 a klidně i oba termíny.

 Teď jsou o víkendu Slavnosti vína v UH viz program v příloze.

 Děkuji za rychlé info zpět. Míša

  "
"
=