[nejlepsi.hvezdy] ZKOUŠKA

  • From: <misa.frydkova@xxxxxxxxxx>
  • To: <nejlepsi.hvezdy@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 05 Sep 2013 08:35:53 +0200

Ahojte,

13.8.2013 ve 20h oblečení v nácvičném na sále. Nikoliv před školou.
Bude rozcvička a něco potancujeme.

Přiznám se, že Doodle moc neovládám, neumím to aktualizovat. Poslední datum mám
30.8. Takže poprosím jestli mi může někdo v pátek osobně vysvětlit jak se s tím
pracuje(přidávání lidí a termínů) a jaké potřebuju hesla.

Děkuji moc. Těším se na vás.

Míša

Od: matuskajar <matuskajar@xxxxxxxxx>
Komu: <nejlepsi.hvezdy@xxxxxxxxxxxxx>
Datum: 04.09.2013 21:19
Předmět: [nejlepsi.hvezdy] Re: [nejlepsi.hvezdy] Re: [nejlepsi.hvezdy] ZKOUŠKA

Ahoj všem, plně potvrzuji a mé plánování bylo tom u přizpůsobeno. 13.9.
Ale navrhuji pokračovat jak začal Jirka přes Doodle a Míša jako "vedoucí" bude
potvrzovat, kdy bude zkouška alespoň 24h dopředu. Už mě nebaví čekat v Zarazicách na
termínu, kde potvrdilo účast min 6 lidí (nejen jednou) a nakonec nikdo - ani kamarád na
pivo, natož tak nejaká cérka:-)
Těším se....
Jarek
Od: misa.frydkova@xxxxxxxxxx
Datum: 3. 9. 2013
Předmět: [nejlepsi.hvezdy] ZKOUŠKA

Ahojte,

tak se nám zase upravil režim po prázdninách.

Navrhuji zkoušky:
6.9.2013
nebo 20.9.2013

a klidně i oba termíny.

Teď jsou o víkendu Slavnosti vína v UH viz program v příloze.

Děkuji za rychlé info zpět. Míša

 =