[majornaschack] 2a laget

  • From: "Lennart Fransson" <lennart.fransson@xxxxxxxxx>
  • To: "majorna ss" <majornaschack@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 12 Nov 2015 10:28:14 +0100

Hej alla!
Bra skrivet Roy! Jag delar Roys uppfattning och tycker att det skulle vara
förödande för klubben om vi skulle “lägga ner” 2alaget.
Kanske finns det någon som glömt att meddela sitt intresse till Bosse. Om så är
fallet så finns det ännu möjlighet att få ihop ett fullt lag till söndagens
match!
Jag förstår din frustration Bosse då jag vid åtskilliga tillfällen upplevt
samma sak. Jag överdriver inte då jag säger att jag ringt minst! hundra samtal
för att få ihop ett anständigt antal deltagare till Uffe-festerna. Det är inte
kul att behöva “tjata hål i huvet” på folk för att få ihop ett åttamanna-lag.
Jag hoppas att Roys o mitt inlägg kan bli en väckarklocka för oss alla!
mvh En som hoppas o tror på klubbens framtid!
Lennart