[lug-vidin] [Fwd: Re: Презентации на феста]

  • From: Kristian Kirilov <k.kirilov@xxxxxxxxxxxxx>
  • To: lug-vidin@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 11 Feb 2010 13:54:54 +0200

--- Begin Message ---
  • From: Vladimir Vassilev <vlood.vassilev@xxxxxxxxx>
  • To: Liubomir Petrov <lpetrov@xxxxxxx>
  • Date: Thu, 11 Feb 2010 13:20:18 +0200
Здрасти,

Със сигурност ще има и дискусии, само трябва да дооформим програмата, та да
видим къде ще се окажат те ;)

Относно уърдпрес - така и така планирам да проведа един курс тая пролет,
защо да не направя едно 45 минутно въведение с демонстрирането на
възможностите му примерно :) А принципно мога да доведа и доста по-големи
специалисти от мене.

По-здрави и чакам още идеи  предложения!

Владо

--- End Message ---