[lug-vidin] Re: [Fwd: Re: Презентации на феста]

  • From: g.aleksandrov@xxxxxxx
  • To: lug-vidin@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 13 Feb 2010 20:59:23 +0200

Бе то Девиълс говореше нещо за веб достъп и търсене, без което един списък е половин списък, та затова по втора точка за сега така.

Цитат от Liubomir Petrov <lpetrov@xxxxxxx>:

 > 1) Как при Влади са го направили? (@ initlab)
 > 2) Може и да минем без custom domain и да ползваме обикновенните Google
 > Groups :)
 >
 > Поздрави,
 > Любомир Петров
 > Founder of Bizz.bg
 > Mobile: +359 897 994 386
 > E-Mail: lpetrov@xxxxxxx and lpetrov@xxxxxxx
 > E-Commerce Software as a Service: http://www.Bizz.bg/[1]

Links:
------
[1] http://www.Bizz.bg/
[2] http://www.Bizz.bg/
[3] http://www.Bizz.bg/
[4] http://../../ads/www/delivery/ck.php?oaparams=2__bannerid=6040__zoneid=17__cb=471501e6e7__maxdest=http://adserver.itsfogo.com/click.aspx?zoneid=56277

Хостинг от 3.60 лв/м| Домейни от 17.46 лв/с ДДС| Сървъри, VPS от 48.00 лв/м с ДДС!
18 GB място, Неограничен трафик, Безплатен домейн – 6.90 лв./м с ДДС!
25 GB място, 1200 GB трафик, Безплатен домейн – 11.46 лв./м с ДДС!