[Linuxtrent] Re: Boot si blocca dopo "Loading initial ramdisk ..."

  • From: Roberto Resoli <roberto@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: linuxtrent@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 20 Dec 2013 10:26:36 +0100

Il giorno ven, 20/12/2013 alle 08.26 +0100, Gianni Caldonazzi ha
scritto:
> In realtà quello consigliato da Roberto è impreciso

Ho semplicemente cercato di tradurre quanto detto qui:

http://downloads.linux.hp.com/SDR/downloads/ProLiantSupportPack/ReadMeFirst.txt

"This location will receive no further updates

For fully supported Linux distributions, please proceed to
        ServicePackforProliant

For enabled community and regional Linux distributions, please proceed
to ManagementComponentPack"

I repository per debian Wheezy (e quindi adatti a Proxmox 3.x),
coerentemente con quanto sopra, sono solo su MCP.

> [...]
>
> For convenience, the following products, which are no longer being
> actively developed, are still visible in this repository:
>
> ProLiant Support Pack (deprecated for spp, see above)
>
> E la sezione SPP offre anche per debian l'hp-ipim, mentre MCP "tratto
> dalla sua pagina":
>
> The MCP (unlike the SPP) does not provide drivers and firmware
> (firmware is provided via HPSUM, and drivers are provided by the
> distribution vendors). Please see the MCP product home page for more
> information, including support matrices and iso image downloads.

Ok.

> Segui la configurazione che ho passato nel mio post.

A parte il link:
http://downloads.linux.hp.com/SDR/downloads/ProLiantSupportPack/

che come detto, non contiene repository aggiornati per Wheezy/Proxmox
3.x

rob