[leipzig] AW: [leipzig] Campusgespräch Social Games am Freitag

  • From: "Martin Richter" <m.richter@xxxxxxxxx>
  • To: <leipzig@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 11 Jan 2011 10:13:21 +0100

Hallo René,

ich werde versuchen der Runde beizuwohnen. Wo befindet sich denn die alte
Villa? Ist das die Villa, die oberhalb des Neubaus steht?

Viele Grüße,
Martin

g.labs GmbH
~games & more~

address: Bitterfelder Straße 14, 04129 Leipzig, Germany

phone:   +49 (0)341 23 16 189
mobile:          +49 (0)170 96 57 809
fax:             +49 (0)341 90 97 157
skype:   g.labs
msn:             g.labs@xxxxxxxxxx
www:             http://www.g-labs.de

HRB:             25595 @ local court: Leipzig
V.A.T.:  DE241703285
CEO:             Martin Richter, Wolfgang Duhr
All contents of this email are strictly confidential, may be subject to
legal privilege and protected by copyright and author. They are intended
for the named addressee only. If you have received this email in error,
please contact the sender immediately by the phone +49 341 23 16 189
or return of the email and then delete and/or destroy this email.