[ks] Re: pidu

  • From: "Kristjan Maasalu" <kigolo1@xxxxxxxxxxx>
  • To: ks@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 29 Oct 2004 17:16:36 +0300

Detsembrikuine vast parem. Ja süüa teeme ise! Ei ole seal vaja hakata tellimisega hinda kõrgeks ja olemist mugavaks kruvima. Läheb vaja ühte suuuuuuuuuuuurt potti ja hästi hästi palju nummisid puuvilju vmst.

Kristjan

From: Angel Pärn <angel@xxxxxxxxxxx>
To: <ks@xxxxxxxxxxxxx>
Subject: [ks] Re: pidu
Date: Fri, 29 Oct 2004 16:16:21 +0300

Terv,

Rõõm näha et dzinn on pudelist väljas ja ärgu ta enam proovigu
sinna tagasi pugeda :)

Kuupäeva asi on tähtis - uurin härra Sookolli käest, kas talle ikka
detsembri esimene nädal sobiks, võibolla tekib seal komplikatsioone
(et mingi teine grupp vms). Usun, et takistust sellest ei tule, lihtsalt
vaja arvestada.

Talgute idee on ka hetkel lahtine, kus ja mida teha. Ootame hetkel
veel Ruukli ettepanekuid - et äkki saab meile veel hinnasoodust teha.
Samuti on võimalik Rahvuspargi juhtkonnast uurida. Hundispetsile
külla minemine pole ka paha mõte. Ja mis seal viga võsa põletada,
sood ja rabad ümberringi :)

Hosteli broneerimine oleks praegu kõige kiirem asi, see võidakse
muidu ära võtta. Kuna sellega olen sattunud tegelema mina, siis
panen maja kinni niipea kui oleme jõudnud omavahel selgusele et
millal. Praegu on õhus variant, et 3-5. detsember.
Võtaks eesmärgiks esmaspäeval see asi ära otsustada.
Senikaua aga, kes vähegi saab arvuti ligi, saatke oma lennukad
mõtted meile kõigile tutvumiseks!

Kriips ja kraaps,
Angel