[ks] Re: pidu

  • From: sixten <nuut@xxxxxx>
  • To: <ks@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 29 Oct 2004 15:47:27 +0300 (EEST)

Tere!

kõigepealt jesjes!!! :)

Teiseks, ma arvan et sellest pakkumisest paremat me ei saa vist hästi, nii et
võime vist selle võimalusega arvestada.

Kolmas asi mis oleks vaja kokkuleppida on ürituse toimumise aeg. Ma ise pooldan
ka vairanti et asi võiks toumuda detsembri algul sest kui me raha peaksime
saama siis selleks ajaks võiks mingi vastus juba teada olla (taotluste tähtaeg
oli 25.okt..seega kuu aja pärast võiks juba midage teada olla ehk). Nt 3-5.
detsember oleks äkki selline aeg mille võiks esimesena välja pakkuda...mis te
arvate? 10-12 dets läheb vist hiljapeale juba...

Siis veel selline asi et Soomaales saaks rääkima ka sellise suurepärase inimese
nagu Marko Kübarsepp aka Kübe kes nüüd seal kandis elab ja kes teda ei tea siis
ta ilmselt Eesti suurim hundispets. Ma arvan et ka tal oleks vaja talguliste
abi ärakasutada Soomaal, st võsa oleks vaja maha võtta ja põletada...kui ainult
piisavalt tööriistu saame.

Terv,
Sixten

> Tere!
> Sama siin, kui midagi v2ga ootamatut vahele ei tule olen tulija. Plaan
> tundub tore olevat!
> Terv.
> Evelyn

> FREE pop-up blocking with the new MSN Toolbar - get it now!
> http://toolbar.msn.com/

> Keskkonnakorralduse foorum:
> http://www.zone.ee/keskkonnakorraldus/forum/forum.php

ITV - Sinu lemmiksaated internetis!