[ks] Sorexi sünna

  • From: EMT <elenmaarjatrell@xxxxxx>
  • To: sorex@xxxxxxxxxxxx, ks@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 21 Oct 2003 14:08:57 +0300 (EEST)

Tere, tere,
kes tahab täna sünnipäeva koha ja muude tähtsate tegevuste osas oma arvamust
avaldada tulge kohale kell 19.00 Lost Continenti, kus toimub Sorexi koosolek!!!

Mina arvan asjast niipalju, et Lõuna-Eesti kanti ja Endla rabasse tahaks küll
väga minna, aga mitte ainult 1-x päevax, et selle jaox peaks nagu terve
nädalavahetuse varuma ja korraliku väljasõidu/matka tegema, äkki ka mingid
talgud? Aga Sorexi sünna on ju rohkem nagu masside üritus, et ikka võimalikult
paljud liikmed osa võtta saaksid! Lõuna-Eestisse sõit läheb esiteks palju
maksma ja aega võtab see ka, pole mõtet üheks päevaks sinna minna. Niiet mina
teeksin sünnipäeva siiski kuskil Tallinna lähedal ja Lõuna-Eestisse läheks
hiljem. Vot selline mõte. Aga täna loodetavasti saame rohkem ideid ja arvamusi,
mida ja kus teha!
Terv,
EMT

Hot Mobiil - helinad, logod ja piltsõnumid!
http://portal.hot.ee