[ks] Re: [SOREX] Sorexi sünna

  • From: Meelis Muuga <melker@xxxxxx>
  • To: sorex@xxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 21 Oct 2003 15:32:04 +0300 (EEST)

Tere!
Alustuseks tänud Nõva matka korraldajatele laheda ürituse eest!!!

Lõuna-Eesti oleks vahva küll, aga mida kaugemal tallinnast, seda vähem
rahvast osalemas. Pooldaksin siiski raadiust maksimaalselt 150 km ehk
Harjumaa või naabermaakonnad.
Eelpool maunitud Endla keskus Toomal on suht sobimatu koht peoks, lihtsalt
pole selliseid häid avaraid peoruume, mõjutavad ka seal pidevalt viibivad
asjapulgad, keda säärased peolised kindlasti häirivad. Tooma unustage ära!
Aga Endla kaitseala servas võib olla ka muid asutisi, kes "tagasihoidlike
sorexlastega" lepiksid.
Peoga peab kaasnema ka matk, muidu jääb peast lihtsalt läbu mulje (meenus
Vääna sünna).
Hoian endal ka silmad lahti, et järku satub silma alla mõni põnev koht.

NB! Minge suusatama - Jõhvis pidavat 11 cm lund olema.

Tervitades,
Meelis