[ks] Re: Keskkonna- ja jäätmeteemaline noortelaager Maltal, 2-13.august

  • From: "Kai Luht" <kai.luht@xxxxxxx>
  • To: <ks@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 16 Jul 2007 16:14:45 +0300

Vabandan ummistuste osas, see oli mõeldud teisele inimesele!!

Kai
---
Saatja: Liis Truubon <liistruubon@xxxxxxxxx>
Kuupäev: 16.07.2007 14:40:58
---
> Tere,      tänaseks on lõpuks tulnud positiivne vastus Malta Skautide
> poolt esitatud taotluse kohta, kus ERL oli üheks partneriks.   Ehk
> koos Leedu, Malta, Hispaania ja Eesti noortega toimub 3-12.august
> keskkonna- ja jäätmeteemaline ?Vähendama, taaskasutama ja korduv
> kasutama? laager Maltal.   Täpsem ajakava on lisatud kirja lõppu.
> Osavõtjad on vanuses 15-25 + üks grupijuht, kes on kuni 30.aastane.
> Kokku max 8 inimest.   Kuna saime Maltalt vastuse nii hilja (algselt
> pidi tulema aprilli alguseks), on grupi kokkupanemisega hästi kiire,
> [...]

PlussMiinus/Euronics sai 2006.a. II koha Hea Teeninduse eest
3299.- Digipleier (4 GB) Apple iPod Nano (MA426ZT/A). Kliki:
http://www.plussmiinus.ee/b/060921.mailee?MA426ZT/A