[ks] Re: Keskkonna- ja jäätmeteemaline noortelaager Maltal, 2-13.august

  • From: "Kai Luht" <kai.luht@xxxxxxx>
  • To: <ks@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 16 Jul 2007 16:13:35 +0300

Tere Liis!

Rääksin Sinuga telefonis sellest laagrist!

Oleksin iseenesest huvitatud küll sellest pakkumisest.
Jäätmemajandusega otseselt töölaselt ei ole kokku puutunud, küll aga olen
osalenud erinevatel koolitustel jäätmete teemadel(BEF korraldatud ohtlike
jäätmete koolitus), keskkonnaministeeriumi info päevad jm.
Töötan Keskkonnaministeeriumi Info-ja tehnokeskuses Kliima ja osoonibüroos.
Tegelen peamiselt osooni kahandavate ainetega, nende kogumissüsteemi loomisega,
mida võiks ka tegelikult seostada jäätmetega, kuna osooni kahanadavad ained on
ka erinevatel külmaseadmetel jäätmed(ohtlikud). Olen lõpetanud TLU
keskkonnakorralduse eriala ja plaanin jätkata magistris rahvusvahelisel erialal
Keskkonnakorraldus ja puhtam tootmine(teen praegu katseid).

Ootaksin sinu(voi (ERL) nõusolekut selles osalemises, siis saaksin rääkida ka
tööjuures puhkuse võtmisest, sest jah, töölt eemaloleku aeg on päris pikk ning
ei tahaks enne rääkida, kui asi kindel on.
Kui saaksid mulle anda ka informatsiooni selle hispaania partnerluse kohta,
siis saaksin info sellele inimesele edastada, kui ta juhuslikult huvitatud on.
Ta iseenesest Hispaanias väga aktiivne keskkonna alal.

Anna palun teada, kui miskit kuuled või arvad:!

Tänades ja ilusat suve soovides,
Kai Luht

---
Saatja: Liis Truubon <liistruubon@xxxxxxxxx>
Kuupäev: 16.07.2007 14:40:58
---
> Tere,      tänaseks on lõpuks tulnud positiivne vastus Malta Skautide
> poolt esitatud taotluse kohta, kus ERL oli üheks partneriks.   Ehk
> koos Leedu, Malta, Hispaania ja Eesti noortega toimub 3-12.august
> keskkonna- ja jäätmeteemaline ?Vähendama, taaskasutama ja korduv
> kasutama? laager Maltal.   Täpsem ajakava on lisatud kirja lõppu.
> Osavõtjad on vanuses 15-25 + üks grupijuht, kes on kuni 30.aastane.
> Kokku max 8 inimest.   Kuna saime Maltalt vastuse nii hilja (algselt
> pidi tulema aprilli alguseks), on grupi kokkupanemisega hästi kiire,
> [...]

Mina ostan oma kraaami http://www.plussmiinus.ee e-poest :P
3499.- Fotokaamera Casio EXILIM ZOOM EX-Z60 (EXZ60). Kliki:
http://www.plussmiinus.ee/b/060921.mailee?EXZ60