[koita_tous] Re: [koita_tous] Re: ΚΑΙ σήμερα

  • From: papaki <theodora.papa@xxxxxxxxx>
  • To: koita_tous@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 23 Jun 2006 13:51:46 +0300

  καλα ηταν και χθες και προχθες
γιναμε ευρωπη (με την καλη εννοια), μουσικες στην πολη , τα ατομακια στους
δρομους , χαιρετας απο δω , χαζευεις απο κει , ξαπλαρεις πινεις ακους
αγαπας.
Διαπιστωσα την διαθεση για επανακαταληψη των δημοσιων χωρων
σε εποχες ποινικοποιησης των καταληψεων -γιναμε ευρωπη (με την κακη εννοια)
ρε κυρα κυβερνηση δεν μου πααας στο διαααολο.Ηλιθια.

μιλησα με τον αρχηγο της ποδοσφαιρικης ομαδας του κοιτα τους και αγαπημενο
παιδι του συμβιου μου
ωστε να βρεθουμε στην κοτζια γυρω στις 8-8:30.  απο οσο ξερω η μουσικη θα
ειναι χορευτικη.
Σαν πρωτο γενικο και αφηρημενο σημειο συναντησης προτεινω το παρτερι που
ειναι απεναντι απο την σκηνη (en face) αλλα υπαρχουν και τηλεφωνα αν η
πυκνωση δεν το επιτρεψει.
Αλλωστε η πολη ειναι μεγαλη ....

                                                    ΔΔ.

Την 23/6/2006, Kostas Katsaros <kostas.katsaros@xxxxxxxxx> έγραψε:

Αυτό το "Free" μου χτύπησε καμπανάκι. Εγώ είμαι μέσα για whatever!