[koita_tous] Was denken sie?

  • From: "Giannakakis Giorgos" <ggian@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <koita_tous@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 5 Apr 2006 12:11:25 +0300

ΜΠΑΣΚΕΤ
Δημόπουλε, Δημητρέα πήρατε ένα μάτς λόγω καλής μεταγράφης από το πουθενά, την
επόμενη
φορά θα είμαστε οι απόλυτοι τιμώροι όπως σε αυτό που κρύψαμε την μπάλα. Οι
πόρτες θα είναι
κλειδωμένες και δεν θα υπάρχει εξέδρα. Τσαλούκα, τα τρίποντα έχουν κάτι από την
ψυχολογία
του νικήτη, του τύπου που παίζει ήρεμος γιο-γιο λίγο πρίν από την πρεμιέρα, που
ξενυχτάει πίνοντας
το προηγούμενο βράδυ των πανελληνίων. Άρη, το ότι παίρνεις πορτοφόλια και
σώβρακα καθώς
παίζεις μπάσκετ το υποπτεύομουν.

ΛΙΣΤΑ
Η αίτηση του Αντρέα για την λίστα θα ληφθεί σοβαρά υπόψη από την ύψιστη αρμοτία
η οποία και θα
αποφανθεί. Προυπόθεση είναι στην λίστα να μην υπάρχουν καλλιτέχνες,
διανοούμενοι, δημοσιογράφοι,
εμπειριστές, καθολικοί, τυχοδιώκτες, προικοθήρες, "κανονικοί" ανώμαλοι,
καραφλοί, ρασιοναλιστές,
να ικανοποιηθεί το λαικό αίτημα για διακόρρευση του Δημόπουλου, να ελευθερωθεί
η Παλαιστίνη και
να πέσει το τείχος.
Μέχρι τότε στην λίστα είναι και η Φωτεινή (συγγνώμη που δεν ρωτήθηκε κανείς
αλλά μου το ζήτησε
τόσο ευγενικά). Κάνείς δεν με παίρνει στα σοβαρά, μόνο εσύ Αποστόλη, σε
ευχαριστώ για αυτό.

ΜΑΖΩΞΗ ΓΙΑ ΦΑΓΗΤΟ
Για την Πέμπτη είμαι μέσα. Όχι τίποτα άλλο απλά θέλω να κερδίσω εύκολο χρήμα.
Γαμώτο μου δεν βγαίνει 2 λεπτά είναι πολύ λίγα.

ΥΛΙΚΟ
Υπάρχουν αρκετές φωτογραφίες οι οποίες θα γίνουν κάποιο CD και θα διανεμηθούν.
Όσον αφορά το DVD του Σαλάτα, αν σκέφτω πόσες μέρες έκανα να πάρω το μουσικό
CD της παράστασης τότε αυτό μάλλον δεν θα το πάρω ποτέ οπότε θα φτιάξω κάτι με
αυτά
που ήδη έχω. Αν θέλετε, φέρνετε όλοι μαζί σας φωτογραφίες απο κινητά, χαρτακια,
αποδείξεις
εγκλημάτων την Πέμπτη για να ενσωματωθούν και αυτές στο υλικό.