[koita_tous] Agaphte thiase

  • From: Δημήτρης Δημητρέας <dimitris701@xxxxxxxx>
  • Date: Wed, 5 Apr 2006 04:39:39 +0100 (BST)

Αγαπητε θίασε.....(παύση,1ο γελάκι)....αγαπητέ
Αποστόλη...(παύση)....(παύση)....(2ο γελάκι)......αγαπητές κύριες.....(3ο
γελάκι-χωρίς δόντι αυτή τη φορά)...αγαπητοί κύριοι....(πλέον δε μπορεί να
συγρατήσει το γέλιο του που σαν χείμαρρος τον παρασέρνει)......αγαπητά μου
παιδιά!

  Τελοσπάντων,ΟΚ,το πιάσατε το αστειάκι,ας μην το κουράσω!

  Σταγόνες πικρών δακρύων στάουν πάνω στην κρύα επιφάνεια του πληκτρολογείου
μου,καθώς γράφω αυτές τις γραμμές.Η συγκίνηση είναι
μεγάλη......(παύση-ξεροβήχει).....(Απότομα)Συγχωρέστε με,δε μπορώ να
συνεχίσω!!!...
  Το κούρασα!

  Η ώρα 6μιση και μόλις ''τελείωσα'' το μάζεμα των αποσκευών μου!Ω ναι!
  Παιδιά,φεύγω!
  Μόλις μπήκα στο mail μετά από μια χιλιετηρίδα και καταλαβαίνεται τι φάση
ειναι αυτή!
  Είδα τα μηνύματά σας και συγκινήθηκα...Θα μπορούσα να γράφω επί ώρες
εκθειάζοντας αυτό το θίασο και την όλη φάση γενικότερα,αλλά δε θα το κάνω...το
ξέρετε οτι σας αγαπώ....εξ'άλλου πρέπει να κοιμηθώ και μια ωρίτσα πριν με πάρει
ο ύπνος!
  Τα λέγαμε παιδιά,καλό μου ταξίδι,θα επιχειρήσω φάση κινέζικο mail!!!
  Εις το επανειδείν!

  Αποστόλη,όσο για το δείπνο(μυστικό) μάλλον δε θα μπορέσω για τεχνικούς
λόγους(έχω να ποτίσω την τομάτα μου) αλλά καλού-κακού θα σ ενημερώσω,ΟΚ?
(Τσαλούκας φάση)

  ΥΓ.Αλεξόπουλε μην τους ακούς.Προσπαθούν να σε διαβάλλουν(Σατανάς φάση).Τα
ρούχα σου(κάτι παραλλαγή παντελόνια,πουλόβερ κλπ) είναι ασφαλή στο σπίτι μου,δε
χάθηκαν!όλα τ άλλα είναι χυδαία ψέμματα!Προφανώς θα έχεις πρόσβαση σε αυτά,όταν
με το καλό έρθω.I hope you don't mind...

 Χρησιμοποιείτε Yahoo!
 Βαρεθήκατε τα ενοχλητικά μηνύ ματα (spam); Το Yahoo! Mail διαθέτει την
καλύτερη δυνατή προστασία κατά των ενοχλητικών μηνυμάτων
 http://login.yahoo.com/config/mail?.intl=gr