[knjigofili] Re: Emailing: Balasevic Djordje - tri posleratna druga

  • From: "Gordan Radic" <gordan.radic@xxxxxxxxx>
  • To: <knjigofili@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 4 May 2006 21:52:32 +0200

Ne znam bome, Surovi, ali ja ga imam:)
Regards

ICQ #274696026
  ----- Original Message -----
  From: SUROVI
  To: knjigofili@xxxxxxxxxxxxx
  Sent: Thursday, May 04, 2006 3:12 AM
  Subject: [knjigofili] Re: Emailing: Balasevic Djordje - tri posleratna druga

  pozdrav!!!

  neznam sto je s ovim tvoim attachmentom no nemaga, jednostavno ga nema :)
  dakle: prije nego sto otvorim mail pokaze da ga ima no kad otvorim mail
jednostavno ga nema :)
  mistika... hehe... no ne zacudjujeme cim je djole majstor u pitanju... ajd
probaj ponovo...
  p.s. zanima me i dodir svile od djoleta naravno ako imas...
  pozdrav

  D/B-surovi