[knjigofili] Emailing: Balasevic Djordje - tri posleratna druga

  • From: "Igor Zoric" <zoljica@xxxxxxxxx>
  • To: <knjigofili@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 4 May 2006 00:56:09 +0200

Cao svima, Slavek, ja sam pokusao juce da posaljem ovu knjigu ali mi se
atachment vratio nazad. Posle nisam imao vremena i evo tek sada to cinim pa se
nadam da ce ti ova knjiga biti zanimljiva. Hvala ti za Orvella. Igor
Shortcut to: C:\Documents and Settings\Zoljica\My Documents\My eBooks\Balasevic
Djordje - tri posleratna druga

Note: To protect against computer viruses, e-mail programs may prevent sending
or receiving certain types of file attachments.  Check your e-mail security
settings to determine how attachments are handled.