[kfar_etzion] Re: Fw: Fw: FW: אניצריכהממךטובהקטנה,קראיזאתבלב

  • From: אונא <eduna@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: רעות <ut.reut@xxxxxxxxx>, רעות ונחשון <nahsh_u@xxxxxxxxxxxx>, שלומית <shlomka@xxxxxxxxx>, מתן אונא <matan.una@xxxxxxxxx>, נחשון - עבודה <Nuna@xxxxxxx>, טל <shkad@xxxxxxxxxxxxxxxx>, יאיר אונא <yairyna@xxxxxxxxxxxxxxxx>, אורלי ואהרן <ARLI1@xxxxxxxxxxxxx>, Nahshon Una - Tsameret <nahsh.ut@xxxxxxxxx>, מלכה אהרון <MALKAAH@xxxxxxxxxxxxxxx>, כל הקיבוץ <kfar_etzion@xxxxxxxxxxxxx>, סלומון נתן ורונלי <natisd@xxxxxxxxxx>, sds@xxxxxxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 16 Sep 2009 23:18:21 +0300

  ----- Original Message -----
  From: שמעון שמואל
  To: סלומון נתן ורונלי ; כל הקיבוץ ; מלכה אהרון
  Sent: Wednesday, September 16, 2009 11:46 AM
  Subject: [kfar_etzion] Fw: Fw: FW: אני צריכהממך טובהקטנה, קראיזאת בלב

  ----- Original Message -----
  From: nadia levy
  To: שמואל
  Sent: Wednesday, September 16, 2009 9:34 AM
  Subject: Fwd: Fw: FW: אני צריכה ממך טובה קטנה, קראי זאת בלב

                אני מקווה שאת בטוב, אני צריכה ממך טובה קטנה , קראי זאת בלב,

                אלוקים ביקש ממני להגיד לך , שהכול יהיה בסדר מעכשיו, גורלך הוא
להיות אדם מצליח,

                בימים שנשארו מהשנה הזאת , את תגשימי את מטרותייך, כל הפחדים
והלבטים יתפזרו ,

                והניצחון יגיע אלייך

                היום בבוקר דפקתי בדלת האלוקים , והוא שאל אותי :

                בתי במה אני יכול לעזור לך ?

                עניתי : אלוקים בבקשה תגן ותברך את מי שקורא מכתב זה כרגע,

                אלוקים חייך ואמר : קיבלת את בקשתך.

                תיקרא/י זאת בלב:

                אלוקים יקר , סלח לי על חטאי אני אוהב/ת אותך מאד

                אני צריך/ה שתמיד תגן עלי תחת כנפיה של השכינה

                תנצור בבקשה תמיד, את משפחתי,  ביתי , פרנסתי , מקום עבודתי ,
חבריי,הפרויקטים שלי.

                תישלח/י בבקשה מכתב זה לעוד 7 אנשים .

                רק העתק/י ושלח/י ותקבל/י מחר נס לחייך