[kfar_etzion] Fw: Fw: FW: אני צריכהממך טובהקטנה, קראיזאת בלב

  • From: שמעון שמואל <sds@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: סלומון נתן ורונלי <natisd@xxxxxxxxxx>, כל הקיבוץ <kfar_etzion@xxxxxxxxxxxxx>, מלכה אהרון <MALKAAH@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 16 Sep 2009 11:46:31 +0300

----- Original Message -----
From: nadia levy
To: שמואל
Sent: Wednesday, September 16, 2009 9:34 AM
Subject: Fwd: Fw: FW: אני צריכה ממך טובה קטנה, קראי זאת בלב

              אני מקווה שאת בטוב, אני צריכה ממך טובה קטנה , קראי זאת בלב,

              אלוקים ביקש ממני להגיד לך , שהכול יהיה בסדר מעכשיו, גורלך הוא
להיות אדם מצליח,

              בימים שנשארו מהשנה הזאת , את תגשימי את מטרותייך, כל הפחדים
והלבטים יתפזרו ,

              והניצחון יגיע אלייך

              היום בבוקר דפקתי בדלת האלוקים , והוא שאל אותי :

              בתי במה אני יכול לעזור לך ?

              עניתי : אלוקים בבקשה תגן ותברך את מי שקורא מכתב זה כרגע,

              אלוקים חייך ואמר : קיבלת את בקשתך.

              תיקרא/י זאת בלב:

              אלוקים יקר , סלח לי על חטאי אני אוהב/ת אותך מאד

              אני צריך/ה שתמיד תגן עלי תחת כנפיה של השכינה

              תנצור בבקשה תמיד, את משפחתי,  ביתי , פרנסתי , מקום עבודתי ,
חבריי,הפרויקטים שלי.

              תישלח/י בבקשה מכתב זה לעוד 7 אנשים .

              רק העתק/י ושלח/י ותקבל/י מחר נס לחייך