[kfar_etzion] התראה _על _הפצת _ וירוס _משלום _פם

  • From: מיחשוב <compshop@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: "KFAR ETZION" <kfar_etzion@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 12 Sep 2006 08:22:56 +0200

שלום לכולם
הבוקר קיבלתי מכתב מאת  serv @ kfar-etzion  . גוף זה לא מוכר לי.
המכתב מבקש להתקין קובץ מצורף.
נראה לי שזה וירוס.
עוד לא הספקתי לברר לעומק אבל העניין מאד בניגוד לכל כללי הזהירות.
זה שהמכתב הצליח לעבור סינון דואר אינו אומר שאפשר להתקין את הקובץ המצורף.
אנא אל תפעילו את הקובץ המצורף.
שנדע יותר נעדכן אתכם.
שנה טובה ותודה על שיתוף הפעולה,
שלום

 ונעבור לפרסומות:
כמקובל , התזכורת הקבועה שלי-
פניות לא דחופות לטלפון המשרד שלי 321.
שם אני מתכנן את סדר היום שלי . אפשר להשאיר הודעה כל שעות היום והלילה.
פניות דחופות בלבד לפלאפון שלי
050-5836418
קיצור-62321
אם אין תשובה נא להשאיר הודעה.
נא לא להתקשר אלי הביתה בענייני מיחשוב ולא להשאיר שם הודעות בענייני עבודה .
נא לא לחטוף אותי על השביל בהזדמנות. לא יאומן, אבל אני בדרך למשהו או מישהו.
איזכור ענייני עבודה בבית הכנסת לא יתקבל  בברכה , אולי להיפך.
שלום