[kfar_etzion] מחאה נמרצתעל כפרעציון מאתכ"ק האדמו"רשליט"א

  • From: מיכאל וולף <mtwolf@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: Kfar Etzion list <kfar_etzion@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 22 Feb 2013 15:58:14 +0200

אני רק מעביר את המסר, אין לי קשר לעניין... (מיכאל)

*מחאה נמרצת*

הינה שמועה שמענו ותצלנה אוזנינו דבקיבוץ בארץ יהודה המתקרא "כפר עציון" לא די
שמפלגינן מניינים בשבתות קודש ד' ירחם, ו"מפריטים" את חייהם עד כדי שאין בקופת
הקיבוץ ולו שווה פרוטה, אלא עתה התלקטו ריקים ופוחזים וגמרו אומר בנפשם לייסד
מניין "שוויוני" תערובת אנשים וגברות ולהדיח את כל הק"ק בדבר נלוז זה, והרי
ברור לכל מי שיראת שמים באפו כי אין בזה לא שוויון ולא תיקו ולא שווה דבר ולא
חצי דבר כמו שנאמר "וכל זה אינו שווה לי"

*ינועו אמות הסיפים!! תזדעזע ארץ ומלואה!!!*

ועל כן נוכח המצב הקשה השורר פעיה"ק, יגיע כ"ק מרן אדמו"ר מאשכול הבננו"ת
שליט"א למסור נאום תוכחה מגולה להשמיע את דבר המערכה ולהסיר חרון אף ד' ממחננו
הקדוש.

ב"טיש" בליל פורים בבית מדרשנו.

*איש בל יעדר!!*

המוחים והכואבים